×

۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان قدس پاوه در اختیار بیماران کوئید ۱۹ است

  • کد نوشته: 17419
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۴
  • 208 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به اوج‌گیری دوباره کرونا در این شهرستان گفت: بیش از ۵۰ درصد تخت های بیمارستان قدس پاوه در اختیار بیماران کوئید ۱۹ است.
    ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان قدس پاوه در اختیار بیماران کوئید ۱۹ است
  • به گزارش آوای باینگان، «جلیل بالایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اختصاص بیشتر بخش های بیمارستان پاوه به بخش کرونا روند خدمات دهی به بیماران سایر بخش ها را با محدودیت مواجه کرده است.

    وی با بیان اینکه ۲ هفته سخت را در پیش رو داریم که عبور از آن فقط با همکاری مردم امکان پذیر است تصریح کرد: از مردم درخواست داریم همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در اولویت خود قرار دهند.

    سرپرست فرمانداری پاوه از گروه های هدف خواست برای واکسیناسیون به مراکز اعلامی مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

    بالایی از وجود واکسن به اندازه کافی در شهرستان پاوه خبر داد و اظهار کرد: در صورت مراجعه نکردن افراد فراخوان شده در فرصت ابلاغی، بلافاصله افراد جدید جایگزین خواهند شد.

    وی از تشدید نظارتها بر بازار ، رستورانها ، آرامستانها ، تالارها و سرسراهای ورزشی پاوه خبر داد و و گفت: امیدواریم با جدی گرفتن شرایط ویژه شهرستان، مردم شاهد رعایت بیشتر پروتکل ها باشیم.

    سرپرست فرمانداری پاوه ضمن قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در راستای ممانعت از ورود مسافر به شهرستان در سه راهی باینگان، افزود: شهرستان پاوه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و از مسافرین درخواست داریم از سفر به پاوه خودداری کنند.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *