×

۵۲ بیمار کرونایی در بیمارستان پاوه بستری هستند

  • کد نوشته: 17556
  • ۱۴۰۰-۰۵-۳۱
  • 301 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: در حال حاضر ۵۲ بیمار قطعی مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان قدس این شهر بستری بوده و تحت درمان و مراقبت پزشکی هستند.
    ۵۲ بیمار کرونایی در بیمارستان پاوه بستری هستند
  • به گزارش آوای باینگان، فاروق سلیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حضور مردم در مراسم ختم،  روند شیوع کرونا در شهرستان را دوباره صعودی کرد، افزود: در ایام تعطیلات هفته قبل روند بیماری کرونا ثابت و تا حدودی به سمت شرایط بهتر پیش رفت اما متاسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه شرکت در چند مراسم فاتحه خوانی روند ابتلا را صعودی کرد.

    وی ادامه داد: همکاران بخش بهداشت و واکسیناسیون نیز در ایام تعطیلات و به صورت دو شیفت مشغول خدمات رسانی و انجام واکسیناسیون عمومی بوده و خوشبختانه شهرستان پاوه از این لحاظ جز مناطق پیشرو در استان کرمانشاه است.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار و ۲۱٨ دوز واکسن در این شهرستان برای مردم تزریق شده است، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۷ هزار و ۲۵۱ نفر واکسن نوبت اول و پنج هزار و ۹۶۷ نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

    سلیمی اضافه کرد: با توجه به اینکه برای کنترل مناسب همه گیری بیماری نیاز است حداقل ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند تحقق ین مهم نیازمند همت جمعی و همکاری مردم با کادر درمانی و بهداشتی است.

    وی یادآور شد: مردم همچنان باید شیوه نامه های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک در اماکن عمومی را در اولویت قرار دهند و در اولین فرصت نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *