×

۷۰ پروژه هفته دولت در شهرستان جوانرود افتتاح می‌شود

  • کد نوشته: 21054
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۳
  • 162 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود گفت: ۷۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان در بخش‌های مختلف هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می رسد.
    ۷۰ پروژه هفته دولت در شهرستان جوانرود افتتاح می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، «سعدی نقشبندی» در نشست با اصحاب رسانه به پیگیرهای لازم برای حل مشکلات آب شرب شهرستان جوانرود اشاره کرد و افزود: تسریع در اتصال چاه تم تم، چاه گمانه ای و تبدیل لوله های آزبست به فلزی در مسیر روانسر به جوانرود در کوتاه مدت و احداث سد نوئل در مدت بلندمدت همچنین ۱۲ مجتمع آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۵۱ روستای شهرستان جوانرود از نعمت گاز بهره مند شده اند، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به ۲۸ روستای دیگر در دست اجراست که ۵۰ درصد آنها تا ۲۲ بهمن به بهره برداری می‌رسد.

    فرماندار جوانرود در ادامه اهمیت تسهیلات در بخش پنل های خورشیدی در جهت اشتغال و درآمدزایی را یادآور شد و گفت: اصحاب رسانه اهمیت این موضوع را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

    نقشبندی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده می‌تواند مسیر رشد و توسعه شهرستان را فراهم آورد، گفت: رسانه‌ها با بهره‌گیری از توانمندی‌های حرفه‌ای و تخصصی خود می‌توانند ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری منطقه را بدرستی معرفی کرده و در توسعه منطقه اثرگذار باشند.

    وی تصریح کرد: رسانه و خبرنگاران محور توسعه هستند و وقتی به شکل مطلوب در یک منطقه ایفای نقش کنند، می توانند با معرفی ظرفیت های گردشگری، تجاری و اقتصادی به ایجاد اشتغال پایدار و آبادانی آن منطقه کمک کنند.

    وی انتقادپذیری را لازمه مدیریت کارآمد عنوان کرد و اظهار داشت: انتقادها باید سازنده، با انصاف و در راستای مطلوب شدن وضعیت باشد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *