×

۷۶ میلیارد ریال برای بهسازی جاده‌های ثلاث باباجانی هزینه شد

  • کد نوشته: 19269
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۸
  • 290 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی گفت: برای اجرای سه پروژه بهسازی جاده‌های این شهرستان بیش از ۷۶ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه شده است.
    ۷۶ میلیارد ریال برای بهسازی جاده‌های ثلاث باباجانی هزینه شد
  • به گزارش آوای باینگان، «حسن سهرابی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در سال جاری هشت کیلومتر از محور تازه‌آباد به شیخ صله با هزینه‌ای بیش از ۶۰ میلیارد ریال روکش آسفالت شده که این اعتبار با پیگیری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و مساعدت مدیرکل راهداری استان جذب شده است.

    وی با بیان اینکه ۲ میلیارد و ٨۶۰ میلیون ریال در سال جاری برای بهسازی بخشی از این محور ارتباطی تصویب شده است، ادامه داد: در سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای لکه گیری این محور هزینه شده است.

    محور تازه آباد به شیخ صله از محورهای ترانزیتی استان کرمانشاه است و روزانه شاهد تردد بیش از ۲۰۰ کامیون و تریلر در این محور به سمت بازارچه مرزی شیخ صله هستیم.

    بازارچه مرزی شیخ صله در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرد و از بازارچه‌های رسمی کشور است که در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی و در جوار روستایی به همین نام قرار دارد.

    مدیر راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان ثلاث باباجانی اضافه کرد: امسال برای تامین و آسفالت لکه گیری شیخ صله به قالیچه ۹ میلیارد ریال و برای اصلاح و تغییر مسیر پیچ حادثه خیز دره شهدا، هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

    سهرابی اظهار داشت: از عمر آسفالت و روکش راه های شهرستان ثلاث باباجانی بیش از ۲۰ سال می گذرد و برای بهسازی این مسیرها ، به اعتبارات بسیار کلانی نیاز داریم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *