×

۸۴ پرونده تصرف و تخریب منابع طبیعی در روانسر تشکیل شد

  • کد نوشته: 17140
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۷
  • 441 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت: در راستای برخورد قاطع با تصرف عدوانی و تخریب اراضی منابع طبیعی و ملی، تاکنون ۸۴ پرونده قضایی در این شهرستان برای متصرفان و متخلفان تشکیل شده است.
    ۸۴ پرونده تصرف و تخریب منابع طبیعی در روانسر تشکیل شد
  • به گزارش آوای باینگان، مسلم الماسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرونده‌ها اینک در محاکم قضایی شهرستان در حال رسیدگی است و اطیمنان می‌دهیم با متجاوزان و متصرفین به منابع طبیعی و ملی در این شهرستان برخورد قضایی می‌شود.

    وی ادامه داد:  این پرونده‌ها در پلاک‌های روانسر، پشت تنگ چشمه قلی جان، مله ترشکه، شبانکاره، لورابی وهدگه، زیر جوبی، بابا عزیز، چیلانه، بیرداد، غلامعلی بگ، شاهو، مامنان، قلانجه، بنچله، ده لیلی، دولت آباد، صادق آباد، کیلانبر علیا، کانی کبود و تم تم، بانشله و بروداره، باباحیران و ده ساده، ششبید علیا، مسکین آباد سفلی و علیا و بله زین برای افراد سودجو و فرصت طلب تشکیل شده است.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر اظهار داشت: پلاک‌های روستاهای بدرآباد، فیروزه، برهان الدین، قوری قلعه، شبانکاره، تپه کوئیک، گمشتر علیا، زرین چقا و حسن آباد نیز بررسی شده و در حال تشکیل پرونده است.

    الماسی ضمن قدردانی از کارکنان مجموعه منابع طبیعی شهرستان روانسر،  اضافه کرد: بررسی تصرف و تخریب سایر پلاک‌های منابع طبیعی شهرستان به صورت ویژه ادامه دارد.

    وی گفت: به متصرفین و متجاوزین اراضی ملی و منابع طبیعی اخطار و هشدار می‌دهیم نسبت به تحویل اراضی متصرفی به اداره منابع طبیعی شهرستان در اسرع وقت اقدام کنند در غیر این صورت برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر یادآور شد: در راستای ایجاد و تنظیم هرگونه قرارداد بویژه خرید و فروش اراضی منابع طبیعی یا مستثنیات، مشاوران و بنگاه‌های املاک،  سایت‌ها و کانال‌های مجازی خرید و فروش املاک فعال در شهرستان، باید قبل از هرگونه اقدامی ابتدا جهت مشروعیت و قانونی بودن افعال خود از اداره منابع طبیعی شهرستان استعلام و مجوز قانونی لازم را اخذ کنند.

    روانسر ۷۵ هزار هکتار منابع طبیعی دارد.  

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *