×

۹۴ درصد جمعیت مناطق روستایی روانسر واکسینه شده‌اند

  • کد نوشته: 18998
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۰
  • 394 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: از آغاز اجرای فرایند واکسیناسیون عمومی و با اجرای طرح ضربتی و اعزام تیم‌های واکسیناسیون به درب منازل مناطق روستایی بیش از ۹۴ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان واکسینه شده‌ند.
    ۹۴ درصد جمعیت مناطق روستایی روانسر واکسینه شده‌اند
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر «محی‌الدین امینی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا با مراجعه کارشناسان بهداشت به درب خانه‌های مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهر روانسر از ۹ آبان در این شهرستان آغاز شده است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر تزریق واکسن در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید ویسی در شهر روانسر، پنج تیم در روستاهای حاشیه شهر روانسر و سه تیم روستایی نیز در سایر مناطق روستایی روزانه به درب خانه های مردم مراجعه و افراد باقیمانده را واکسینه می‌کنند.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرستان روانسر در حال حاضر از نظر رنگ‌بندی کرونایی، در وضعیت آبی قرار دارد، اظهار داشت: با زحمات شبانه‌روزی مدافعین سلامت، از لحاظ پوشش واکسیناسیون روستایی این شبکه در بین شهرستان های استان پیشتاز است و تاکنون ۹۰ درصد مردم روانسر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

    مسوول مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره ۲  شهر روانسر نیز گفت: از زمان اجرای طرح واکسیناسیون ضربتی و مراجعه به درب منازل، روند تزریق واکسن افزایش پیدا کرده و خوشبختانه مردم استقبال خوبی دارند.

    «سمیه زهره‌وندی» اضافه کرد: برخی از مردم برای دریافت واکسن مقاومت می کنند که پس از حدود هشت بار مراجعه به درب منزل آنها، سپس قانع می شوند و واکسن را تزریق می کنند و اطمینان خاطر بیشتری دارند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *