×

۹ طرح عمرانی، کشاورزی و تولیدی در روانسر به بهره‌برداری رسید

  • کد نوشته: 19597
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۷
  • 215 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: همزمان با ششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۹ طرح عمرانی، کشاورزی و تولیدی با اعتبار ۹۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شهرستان روانسر به بهره‌برداری رسید.
    ۹ طرح عمرانی، کشاورزی و تولیدی در روانسر به بهره‌برداری رسید
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، بهره‌برداری از چهار طرح هادی روستایی در روستاهای کانی شریف، باکلانی، بنچله و قلعه ذکریا در قالب طرح‌های عمرانی این شهرستان بود که امروز یکشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    طرح پرورش بز ۱۰۰ راسی سانن در روستای تپه رش، طرح پرواربندی ۲۰۰ راسی در روستای خرم آباد و طرح گلخانه تولید صیفی جات روستای تپه زرد در سطح ۳ هزار مترمربع از دیگر طرح‌های به بهره برداری رسیده در ششمین روز دهه فجر است.

    همچنین طرح تولید مواد شوینده در شهرک صنعتی روانسر با ظرفیت تولید روزانه ۳۰ امروز به بهره برداری رسید،  این طرح ها در مجموع ۱۵ فرصت شغلی جدید را در شهرستان روانسر فراهم کرده است.

    فرماندار روانسر در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: خدمات و شرایط فراهم شده در نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون قابل مقایسه با رژیم شاهنشاهی‌ نیست.

    سعدی مصطفی زاده افزود: امسال در حالی ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که موفقیت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف رقم زدیم اما دشمنان و نظام سلطه، همواره تلاش دارند قوت نظام دیده نشود و نقاط ضعف را بسیار پررنگ نشان ‌دهند.

    وی ادامه داد: در نظام اسلامی ایران خدمات‌رسانی به مردم از وظایف و مأموریت‌های مسوولان و توجه به مطالبات و خواسته مردم در اولویت است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *