×

غفور رستم زاده
راهی در بی خبری دو دهه مسئولان

  • کد نوشته: 12651
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۲
  • 1680 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: اگر در گذشته به باینگان سفری داشته اید و بعد از سالیان دوباره تصمیم به سفر به این شهر مرزی دارید حتما با خود فکر میکنید که چگونه از این راه پر خطر عبور کنم.
    راهی در بی خبری دو دهه مسئولان
  • اگر در گذشته به باینگان سفری داشته اید و بعد از سالیان دوباره تصمیم به سفر به این شهر مرزی دارید  حتما با خود فکر میکنید که چگونه از این راه پر خطر عبور کنم اما ناگهان تلنگری به خود میزنید و میگویید که از آن سفر سالیان دور ، زمان زیادی گذشته حتما راه مناسب است و خود را راهی منطقه میکنید.
    هنگامی که وارد راه میشوید ناخودآگاه به گذشته برمیگردید و سالیان دور، که از اینجا عبور کرده اید گویا اینجا زمان ایستاده و هیچ تغیری نکرده البته دروغ چرا تغیر کرده ، جاده آن رنگ و روی قبلی را دیگر ندارد و کاملا تخریب و فرسوده و پر از چاله های خطرناک و در ذهنت هزاران سؤال بی جواب که چه بر سر این منطقه آمده؟؟
    جواب اینجاست
    که راه در بی خبری دو دهه مسئولان بوده، هر چند در این دو دهه ده ها و شاید صدها مسئول از آن عبور کرده اند .
    باینگان که با تقدیم یکصد شهید یکی از مناطقی بوده که همواره از آن به عنوان وفادارترین مردم به انقلاب از آن یاد میشود. مرز نشینان غیوری که با قدرت و شجاعت چون کوه استوار از مرزها محافظت میکنند و همیشه زمزمه صحبتهای مسئولان در مناسبتهای مختلف هستند.
    عشایرانی که امام راحل از آنها به عنوان ذخایر انقلاب یاد میکرد ، اکنون چرا و به چه دلیل اینگونه مورد بی مهری قرار میگیرند. به ما یاد داده اند که علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد اما همیشه عکس آن را میبینیم و باید حتما واقعه اتفاق بیافتد که به فکر چاره باشیم .

    قابل توجه مسئولان محترم دولت تدبیر و امید ،مردم باینگان چشم انتظار تدبیر و امیدوار به امید اول خدا و بعد شما هستند .

    جاده سه راهی پاوه به باینگان را دریابید؛ این نقد عملکرد دولتهای قبل نیست این درد دل فرد فرد ساکنان بخش باینگان بزرگترین بخش شهرستان پاوه است .

     

    نویسنده: غفور رستم زاده

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *