×

بهسازی معابر تخریب شده بر اثر عملیات اجرایی پروژه گاز باینگان با همت مردم

  • کد نوشته: 13087
  • ۶,آبان ۱۳۹۶
  • 2603 بازدید
  • ۲ دیدگاه
  • آوای باینگان: تعدادی از شهروندان باینگان، ساکن در جاده کمربندی پشت اداره جهادکشاورزی در اقدامی خودجوش نسبت به تخلیه نخاله و ترمیم این جاده اقدام نمودند.

    بهسازی معابر تخریب شده بر اثر عملیات اجرایی پروژه گاز باینگان با همت مردم
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان خیابان تازه احداث شده ای که سال ها پیش قدم های نخست آن با تملک اراضی در حریم خیابان، دیوارچینی و نصب حفاظ برداشته شد و قرار بود در آینده ای نه چندان دور از پشت اداره جهاد کشاورزی باینگان واقع در خیابان شهید صالحی به خیابان انتفاضه در منطقه موسوم به (( دره سهور )) متصل گردد متاسفانه به دلایل متعددی از جمله مخالفت جمعی از افرادی که احداث این خیابان سبب عقب نشینی منازل آنان،کمبود اعتبار و نقدینگی و… ابتر مانده است. حال همین راه ماشین رو نصف نیمه به لطف انجام پروژه گازکشی بدترهم گردیده و امکان تردد ماشین در آن به آسانی ممکن نبود، لذا جمعی از اهالی این محله در اقدامی زیبا و جهت کمک و البته یادآوری به شرکت پیمانکار پروژه ی شبکه گازرسانی شهر باینگان و شهرداری این شهر اقدام به تعریض، ترمیم و پاکسازی این راه عریض شبیه به خیابان نمودند.
    چندی پیش هم کناره های خیابان اصلی شهر حد فاصل بانک ملی تا میدان شهید کاظمی جهت تردد آسان تر خودروها و عابرین توسط چندی از همشهریان شن ریزی گردید که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
    لازم بذکر است تعدادی از کوچه ها و خیابانهای سطح شهر هنوز از نخاله و خاک مازاد ناشی از اجرای پروژه گاز تخلیه نشده اند و با توجه به اقدامات و پیگیری های شهرداری  باینگان متاسفانه پیمانکار این پروژه هنوز نسبت به تخلیه خاک مازاد این کوچه  وخیابانها اقدامی ننموده است و باتوجه به این موضوع که هیچ قراردادی مابین شهرداری و پیمانکار پروژه به جهت تخلیه و پاکسازی نخاله و خاک مازاد وجود ندارد و باید توسط پیمانکار این اقدام صورت گیرد ولی بارها توسط پرسنل و ماشین آلات شهرداری باینگان اقدام به بارگیری و تخلیه خاک مازاد شده است.
    از این رو شهرداری باینگان نیز با توجه به وجود این مشکلات و تکمیل نشدن عملیات نصب علمک در خیابان اصلی این شهر، نتوانسته اقدام به بازسازی و آسفالت این خیابان نماید.
    پایگاه خبری آوای باینگان ضمن تقدیر از شهروندان فهیم و دلسوز از شهرداری،شورای اسلامی و پیمانکار پروژه گازرسانی استدعا دارد نظر به فرا رسیدن فصل سرما و بارش نزولات آسمانی و وجود نخاله های بسیار به جا مانده از علمیات عمرانی در کوچه و خیابان های سطح شهر و مشکلات خاص شهر پلکانی باینگان با فراهم آوردن تمهیداتی خاص و همت دو چندان هرچه سریعتر چهره شهر را دگرگون نموده و نسبت به بهسازی خیابان و معابر اقدام عاجل نمایند.

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “بهسازی معابر تخریب شده بر اثر عملیات اجرایی پروژه گاز باینگان با همت مردم”

    1. همشهری گفت:

      ای آفرین بو ام کار جوانه
      خسته نون

    2. باينگاني گفت:

      پس شورا و شهردار و پیمانکار این وسط چکاره هستند لطفا از خیلی خوب بودن مردم سو استفاده نشود من معتقدم ادمی را بد بدانند بهتر است تا اینکه خر بدانند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *