×

کاهش بیش از ۵۰ درصد آب شرب چشمه کاوات

  • کد نوشته: 13122
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۹
  • 846 بازدید
  • ۲ دیدگاه
  • آوای باینگان: آب چشمه کاوات که تامین کننده آب شرب بخش عمده شهر جوانرود است بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت .

    کاهش بیش از ۵۰ درصد آب شرب چشمه کاوات
  • به گزارش آوای باینگان، رحمانی مدیر آبفای شهر جوانرود از کاهش بیش از ۵۰ درصدی چشمه کاوات تامین آب شرب شهر جوانرود خبرداد .
    رحمانی گفت: در هرثانیه ۷۰ لیتر در ثانیه از چشمه کاوات تنها منابع اصلی تامین آب بخش عمده شهر برداشت می شد که متاسفانه با کاهش چشمگیر به کمتر از ۳۵ لیتر در ثانیه افت پیدا کرده و با توجه به عدم بارش نزولات آسمانی پیش بینی می گردد کاهش مجدد به همراه داشته باشد .
    وی افزود: این موضع از منظر تامین آب شرب نگرانی قابل توجه برای این امور و شهروندان را به دنبال دارد.
    علی رحمانی اظهارداشت : بامدیریت مصرف بر شبکه و کنترل منابع توزیع از یکطرف و همکاری شهروندان در نحوه مصرف می تواند تا حدودی از کمبود آب شرب جلگیری کند.
    مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف و پرهیز جدی از مصارف غیرضروری در سطح شهرستان توسط شهروندان شهر و روستا امری ضروری است که با رعایت الگو مصرف و نکات یاد شده کمک شایانی در جبران کمبود خواهد داشت.
    رحمانی گفت: تامین منابع آب شرب با هزینه های قابل توجه مواجه است و نیاز است شهروندان از مصارف غیرمتعارف از جمله شستن کوچه و خیابان و حیاط و شستن وسیله نقلیه و …..جدا پرهیز نمایند در غیر اینصورت باید کمبود آب و افت فشار آب در سطح شهر از جمله نقاط مرتفع شهر باعث اختلال در شبکه توزیع می شود و بدنبال آن برای بخشی ازمناطق شهر افت فشار و گاهی هم قطعی موقت آب بدنبال خواهد داشت.
    مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود تصریح کرد : شهر جوانرود با بیش از ۱۳۵۰۰ مشترک و ۳۵ روستا در سطح شهرهای جوانرود و روانسر ازخدمات آب شرب بهداشتی برخور دارند.

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “کاهش بیش از ۵۰ درصد آب شرب چشمه کاوات”

    1. ناشناس گفت:

      اعتمادی

      سلام جناب رستمی حداقل منبع این خبرو در گزارشتون درج میکردی برادر گرامی

      کاهش بیش از ۵۰ درصدی آب کاوات تامین آب شرب شهر جوانرود

      مدیرامور آبفای شهری جوانرود از کاهش بیش از ۵۰ درصدی آب کاوات تامین آب شرب شهر جوانرود خبرداد.
      مهندس علی رحمانی افزود : در هرثانیه۷۰ لیتر در ثانیه از چشمه کاوات تنها منابع اصلی تامین آب بخش عمده شهر برداشت می شد که متاسفانه با کاهش چشمگیر به کمتر از ۳۵ لیتر در ثانیه افت پیدا کرده و باتوجه عدم بارش نزولات آسمانی پیش بینی می گردد کاهش مجدد به همراه داشته باشد .
      وی تصریح کرد : این موضع از منظر تامین آب شرب نگرانی قابل توجه برای این امور وشهروندان را به دنبال دارد.
      مدیر امور آب وفاضلاب شهری جوانرود اظهار داشت : بامدیریت مصرف برشبکه وکنترل منابع توزیع از یکطرف وهمکاری شهروندان درنحوه مصرف می تواند تاحدودی ازکمبود آب شرب جلوگیری کرد.
      مهندس رحمانی خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف و پرهیز جدی از مصارف غیرضروری در سطح شهرستان توسط شهروندان شهرو روستا امری ضروری است که بارعایت الگو مصرف ونکات یادشده کمک شایانی درجبران کمبود خواهد داشت.
      رحمانی افزود : تامین منابع آب شرب با هزینه های قابل توجه مواجه است و نیاز است شهروندان از مصارف غیرمتعارف از جمله شستن کوچه و خیابان و حیاط و شستن وسیله نقلیه و …..جدا پرهیز نمایند در غیر اینصورت باید کمبود اب و افت فشار اب در سطح شهر از جمله نقاط مرتفع شهر باعث اختلال در شبکه توزیع می شود وبدنبال آن برای بخشی ازمناطق شهر افت فشار وگاهی هم قطعی موقت آب بدنبال خواهد داشت.
      مدیرامورآب وفاضلاب شهر جوانرودتصریح کرد : شهر جوانرود با بیش از ۱۳۵۰۰ مشترک و ۳۵ روستا در سطح شهرهای جوانرود و روانسر ازخدمات آب شرب بهداشتی برخوردارند.
      JOIN??
      http://telegram.me/ajavanrood

      • bayangan گفت:

        با سلام و ممنون از شما
        این خبر توسط مهندس رحمانی برای این پایگاه خبری ارسال شده و از هیچ جای دیگر کپی برداری نکردیم.
        ما تمام مطالبی رو که منتشر میکنیم در صورتی که منبع آن پایگاه خبری آوای باینگان نباشد حتما منبع آن را در خبر درج میکنیم.
        میتوانید در سایت جستجو کرده و تمام مطالب مشخص است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *