×

طراحی و ساخت کانکس تاشو جهت اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان

  • کد نوشته: 13338
  • ۱۳۹۶-۰۸-۳۰
  • 2593 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: مدیر عامل نیک اندیشان باینگان از طراحی و ساخت وسیله ای متفاوت (کانکس تاشو) جهت اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان توسط این شرکت خبرداد.

    طراحی و ساخت کانکس تاشو جهت اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان مدیر عامل شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان اظهار کرد: پس از بازدید میدانی و تخصصی توسط کارشناسان فنی این شرکت از مناطق زلزله زده به فکر طراحی وسیله ای افتادیم که متمایز از چادر و کانکس بوده و هزینه ساخت آن نیز نسبت به کانکس کمتر باشد.
    رستم زاده سپس درباره مشخصات فنی این وسیله گفت: این سازه پرتابل (سازه قابل حمل) حدود ۱۷۰ کیلو وزن دارد  و در متراژ ۱۰ متر مربع به ارتفاع ۲.۵ متر طراحی و ساخته شده است .
    مدیر عامل شرکت تعاونی نیک اندیشان افزود: این وسیله نسبت به کانکس سبک تر و در عین حال دارای قطعات پیش ساخته و قابل حمل میباشد که در مدت زمان ۵ دقیقه توسط افراد غیره حرفه ای هم قابل نصب میباشد و همچنین میتوان چندین دستگاه آن را بایک وسیله نقلیه حمل و در اندک زمان ممکن نصب کرد و از نظر عایق هم گرمایشی و هم رطوبتی بوده و در بارندگی بسیار مفید خواهد بود .
    وی در ادامه گفت: ایده پردازی این طرح توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان بوده و طراحی آن توسط آقای عمار قادری و همچینی اجرا و ساخت توسط آقای جبرئیل صالحی انجام گرفته است و  هزینه تمام شده این سازه هم یک میلیون و چهارصد هزار تومان میباشد .
    این شرکت آمادگی خود را جهت تولید انبوه این وسیله اعلام مینماید.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “طراحی و ساخت کانکس تاشو جهت اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان”

    1. اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید عالیییی
      بود

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *