×

توزیع بیش از ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال کمک های مردمی در بین مردم بخش باینگان

  • کد نوشته: 13377
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۳
  • 1156 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: بیش از ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال کمک های مردمی در بین مردم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش باینگان توزیع گردید.

    توزیع بیش از ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال کمک های مردمی در بین مردم بخش باینگان
  • ابراهیم یوسفی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه باینگان در گفتگو با خبرنگار آوای باینگان گفت:  هرچند بلای طبیعی زلزله در غرب استان کرمانشاه خسارات مالی و جانی فراوانی ببار و دل همگان را به درد و تاسف انداخت اما با پذیرش واقعیت موجود و حضور در منطقه زلزله زده ثلاث و سرپل و رایزنی و هماهنگی با مدیر کل ساعی و همراه و متعلق خاطرکمیته امداد به شهرستان پاوه و باینگان زمینه هدایت مقداری قابل توجه کمک های مردمی نقاط کشور به بخش باینگان فراهم شد .
    ایشان افزودند با حداکثر استفاده از شرایط پیش آمده بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اقلام پتو، البسه، کنسروجات، برنج، روغن، خرما، وسائل منزل، انواع وسایل گرمایشی، رخت و خواب، قالی و زیر انداز، لوازم برقی و گاز سوز، کفش و لباس های درجه یک و البسه مستعمل و……در سطح منطقه باینگان توزیع شد .
    تعداد و مقدار این کمک های جذب شده به حد و وسعتی بود که تمامی مددجویان امداد در چند مورد، مددجویان بهزیستی ، نیازمندان غیر تحت حمایت، حجره های طلاب علوم دینی ، مراکز نیکوکاری و شوراهای شهر و روستا از آن بهره مند و برای اولین بار در سطح بسیار وسیع کمیته امداد جلوه ای از کمک های توزیعی و اهدای بسته های خوراکی ، بهداشتی و پوشاک را به نمایش گذاشت .
    رئیس کمیته امداد هم چنین افزودند با عنایات مسئولین امداد استان و پیگیری های شبانه روز کمیته امداد بخش باینگان روستای های مناطق صفر مرزی و محروم از بیشترین هدایا و اقلام اهدایی مردم نوعدوست ایران اسلامی بهره مند گردیدند .

    ایشان خاطر نشان کرد با مستقل شدن اداره منطقه باینگان و ارتباط مستقیم با اداره کل کمیته امداد و اهتمام هرچه بیشتر امداد به خدمات رسانی به مناطق محروم و مرزی روزهای نوید بخش در جذب اعتبارات دولت خدمتگزار و رفع مشکلات بیش از پیش حوائج نیازمندان در انتظار این منطقه کمتر توجه شده را خاطر نشان نمودند .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *