×

آئین تجلیل از دانش آموزان حافظ و قاری قرآن مدارس پاوه برگزار شد

  • کد نوشته: 23174
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۴
  • 153 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در جهت اشاعه فرهنگ قرآن و نماز در بین دانش آموزان؛ آئین باشکوه تجلیل از دانش آموزان حافظ و قاری قرآن مدارس شهرستان پاوه برگزار شد.
    آئین تجلیل از دانش آموزان حافظ و قاری قرآن مدارس پاوه برگزار شد
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، روز شنبه سوم تیر ماه سال جاری سالن امام خمینی (ره) مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه میزبان مراسم باشکوه تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم در مدارس شهرستان پاوه بود.

    این مراسم با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس اداره قرآن و نماز استان ، فرماندار شهرستان ، مشایخ و ماموستایان دینی ، اعضای شورای تامین ، شورای اداری و شورای شهر ، مدیران و معاونین پرورشی و دبیران قرآن شهرستان ، و همچنین دانش آموزان حافظ و قاری به همراه اولیا آنها و با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم،  هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از دانش آموزان ساعی و کوشا در زمینه قرآنی و همچنین اشاعه فرهنگ قرآن و نماز در بین مدارس و دانش آموزان عنوان کرد.

    سعدی فتاحی فعالیت مدارس پاوه در زمینه قرآن و نماز را قابل ستایش توصیف کرد و از مدیران معاونین و مربیان پرورشی و همچنین دبیران دینی و قرآن در مدارس شهرستان پاوه تقدیر و تشکر کرد.

    سخنرانی احمد شایسته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یکی دیگر از برنامه های مراسم بود. 

    ایشان ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه ، برگزاری چنین مراسماتی را در شرایط فعلی بسیار ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد که دیگر مناطق و شهرستانها هم این چنین مراسماتی برگزار نماید.

    وی در ادامه خلاصه ای از فعالیت های انجام شده در حوزه پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان را تشریح کرد.

    پخش کلیپ فعالیت های مدارس در زمینه قرآن و نماز ، اجرای گروه موسیقی با حضور خواننده عرفانی بین المللی پیام عزیزی ، قرائت قرآن توسط قاری بین المللی ملا خالد سعدی ، پذیرایی و اهدای جوایز به حافظین کل قران کریم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

    از نکات جالب این برنامه قرائت زیبای قرآن توسط رئیس اداره قرآن نماز استان کرمانشاه بود که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

    خبرنگار: لقمان رستمی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *