×

آغاز به کار مدارس شهرستان پاوه با نواختن زنگ مقاومت و بازگشایی

  • کد نوشته: 21279
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۳
  • 440 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در اولین روز سال تحصیلی 1402- 1401 و مصادف با ایام گرامیداشت دفاع مقدس با حضور مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان مراسم نواختن زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در مدارس شهید باهنر و سعدی برگزار شد.
    آغاز به کار مدارس شهرستان پاوه با نواختن زنگ مقاومت و بازگشایی
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان صبح روز دوم مهرماه ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور اولین زنگ مدارس شهرستان پاوه به نام زنگ مقاومت و ایثار مزین و نواحته شد.

    به همین مناسبت مراسم باشکوهی در مدارس سعدی و شهید باهنر پاوه با حضور فرماندار ، رؤسای ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس مختصری از فعالیت های آموزش و پرورش را در آستانه ی سال تحصیلی جدید بیان نمود.

    فتاحی با اشاره به دوری دو ساله ی دانش آموزان از مدرسه سال تحصیلی جدید را سالی با نشاط و متفاوت برای دانش آموزان خواند. وی درخشش دانش آموزان پاوه در کنکور سراسری ۱۴۰۱ را نشانه ای از عملکرد مثبت دانش آموزان و معلمین شهرستان پاوه عنوان کرد.

    در ادامه ی مراسم فرماندار شهرستان پاوه به ایراد سخنرانی پرداخت . رستمی ضمن تبریک ایام آغازین سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته ی دفاع مقدس یاد و خاطره ی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

    رستمی اشاره ای هم به اتفاقات اخیر کرد و گفت: همگان مردمان پاوه را همواره و در طول تاریخ مردمانی با فرهنگ می شناسند و در طی بیش از چهار دهه ی انقلاب همواره پاوه ای ها همراه و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و نشانه ی آن همین دفاع مقدس و تقدیم صدها شهید ، جانباز و آزاده بود.

    فرماندار پاوه در ادامه نفوذ عوامل ضد انقلاب و خرابکاری افرادی که از خارج از پاوه آمده بودند باعث ایجاد فتنه و اغتشاش شد که با هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بدون اینکه حتی یک نفر زخمی هم داشته باشیم ، فتنه خنثی و آشوبگران دستگیر شده اند.

    رستمی در ادامه از تمامی پرسنل سپاه و نیروی انتظامی شهرستان در خنثی کردن فتنه ی اخیر تشکر و قدردانی کرد.

    سرهنگ مسعود دوستی، فرمانده ی سپاه ناحیه ی پاوه نیز سال تحصیلی جدید را به تمام دانش آموزان ایران تبریک گفت .

    دوستی با اشاره به ناآرامی های اخیر در پاوه گفت: نا آرامی ها در پاوه بی سابقه بود و طبق تحقیقات این نا آرامی ها از بیرون پاوه رهبری می شد .

    سرهنگ دوستی از دستگیری تمام اغتشاشگران خبر داد و گفت تمام آنها در حال حاضر احساس ندامت می کنند و از کارشان پشیمانند.

    در ادامه ی مراسم دانش آموزان با اهداء شاخه ی گل به فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه از زحمات آنان در برقراری امنیت و آسایش قدردانی کردند. در پایان مراسم هم زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس به صدا درآمد.

    لازم به ذکر است مراسمات آغازین سال تحصیلی جدید از چند روز پیش آغاز و مدارس ابتدایی با برگزاری جشن شکوفه ها و مراکز پیش دبستانی با برگزاری جشن غنچه ها سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را آغاز کردند./

    انتهای پیام

    خبرنگار: ذکریا رستمی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *