×

فرماندار روانسر:
احداث صنایع پایین دستی پتروشیمی در اورامانات هدیه ماندگار استاندار کرمانشاه به مردم منطقه است

  • کد نوشته: 16370
  • ۱۷,اسفند ۱۳۹۹
  • 491 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار روانسر گفت: سرمایه گذاری 110 ميليون دلاری وزارت نفت در اورامانات برای احداث صنايع پايين دست پتروشيمی هدیه ماندگار استاندار کرمانشاه به مردم منطقه است.
    احداث صنایع پایین دستی پتروشیمی در اورامانات هدیه ماندگار استاندار کرمانشاه به مردم منطقه است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ سعدی مصطفی زاده در جلسه شورای اشتغال شهرستان روانسر که امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و کارشناسان هلدینگ خلیج فارس برگزار شد؛ اظهار داشت: اقدامات دولت تدبیر و امید در توسعه و شکوفایی اورامانات بسیار چشمگیر است و این سرمایه گذاری بزرگ ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی نیز توسعه و اشتغالزایی مطلوبی برای منطقه به همراه دارد.

    فرماندار روانسر افزود: با مساعدت جناب آقای دکتر زنگنه وزیر محترم نفت و پیگیرهای مجدانه استاندار کرمانشاه، رایزنی های نماینده مردم اورامانات در مجلس و موافقت وزارت نفت سرمایه‌گذاری شرکت هلدینگ خلیج فارس وابسته به وزارت نفت در روانسر قطعی شده است و امروز نیز برای جانمایی و انتخاب زمین اقدام شد.

    وی با بیان اینکه این سرمایه گذاری سبب تحولات اقتصادی در منطقه اورامانات خواهد شد؛ تصریح کرد: امروز کارشناسان هلدینگ خلیج فارس و نمایندگان وزارت نفت با همراهی  دکتر حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از مکانهای پیشنهادی در روانسر بازدید کردند و مقدمات کار در حال انجام است.

    مصطفی زاده خدمات درخشان و ماندگار دولت در روانسر به عنوان دروازه اورامانات را یادآور شد و گفت: دولت یازدهم و دوازدهم خدمات گسترده ای درحوزه‌های مختلف توسعه ای به ویژه توسعه گردشگری، عمران و آبادانی روستاها و طرح های زیرساختی و اقتصادی انجام داده و کارنامه درخشان دولت قابل دفاع است که با سرمایه گذاری وزارت نفت شکوفایی اقتصادی را نیز در آینده خواهیم داشت.

    فرماندار روانسر تأکید کرد: اقدامات جناب آقای مهندس بازوند استاندار پرتلاش استان در اذهان مردم اورامانات ماندگار خواهد شد زیرا بهره مندی از ظرفیت های شهرستان روانسر مورد توجه بود و استاندار محترم نیز نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته و دارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *