×

ارائه خدمات درمانی در پاوه بهبود یافته است

  • کد نوشته: 16541
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۳
  • 279 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی بیمارستان جدید پاوه روند ارائه خدمات درمانی به شکل چشمگیری بهبود یافته است.
    ارائه خدمات درمانی در پاوه بهبود یافته است
  • به گزارش آوای باینگان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه پیگیری و هماهنگی بخش‌های درمانی اورامانات ، گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی بیمارستان جدید پاوه روند ارائه خدمات درمانی به شکل چشمگیری بهبود یافته و تجهیزات مورد نیاز هم به این بیمارستان اختصاص یافته است.

    دکتر «بهمن روشنی» با اعلام اینکه یک دستگاه زباله سوز برای بیمارستان پاوه اختصاص یافته که بزودی نصب خواهد شد، افزود: در خصوص دستگاه فیکو برای جراحی آب مروارید نیز، یک دستگاه ایرانی تامین و اختصاص داده شده است.

    وی اظهار داشت: همچنین برای ساخت پاویون رادیولوژی بیمارستان، مبلغ مورد نیاز آن تصویب و اختصاص یافته است.

    او همچنین از زحمات نمایندگان استان به خصوص دکتر لهونی نماینده اورامانات که همواره پیگیر مسایل و مشکلات این منطقه هستند، قدردانی کرد.

    دکتر «فاروق سلیمی» رییس شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز گفت: متاسفانه با ورود مسافران نوروزی به این شهرستان با افزایش تعداد مبتلایان مواجه شدیم که این امر باعث بالا رفتن تعداد موارد مثبت روزانه شده است.

    رییس شبکه بهداشت و درمان جوانرود هم در این نشست گفت: با توجه به شرایط حاکم بر اورامانات، شهرستان جوانرود از وضعیت بهتری نسبت به بقیه شهرهای منطقه برخوردار است.

    دکتر «مولود حسینی» اظهار داشت: با توجه به تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته معاونت درمان خوشبختانه دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان نصب شده و مشکلی هم در خصوص نیروی متخصص مورد نیاز در مقابله و درمان بیماری کووید در بیمارستان جوانرود وجود ندارد.

    وی گفت: برخی از تجهیزات بیمارستان جوانرود نیازمند بازسازی و جایگزینی بوده که برای انجام آن نیازمند تامین منابع مالی هستیم.

    شهرستان پاوه هم اکنون از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز، شهرستان‌های جوانرود و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت زرد قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *