×

اعلام آمادگی آموزش و پرورش نوسود برای برپایی حضوری کلاسهای درس

  • کد نوشته: 17971
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۷
  • 516 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود در راستای پروژه مهر با حضور مهندس بالایی سرپرست فرماندار شهرستان پاوه تشکیل جلسه داد.
    اعلام آمادگی آموزش و پرورش نوسود برای برپایی حضوری کلاسهای درس
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان ، روز شنبه مورخه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰ جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور سرپرست فرماندار شهرستان پاوه ، امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار نوسود و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود و سایر اعضاء و مدعوین در محل سالن جلسات بخشداری برگزار گردید.

    بالایی سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه حضور در جمع شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود را مایه خرسندی دانست و از نزدیک مشکلات و موانع پیشروی آموزش و پرورش منطقه را جویا شد .

     ایشان ضمن پیگیری مصوبات قبل شورا،  تمامی دستور کار جلسات شورای آموزش و پرورش را به مصوبات قبلی که انجام نگرفته است اختصاص داد . 

    بالایی در ادامه جلسه جهت اختصاص اعتبار محوطه سازی مدرسه جدید تاسیس روستای هانی گرمله و همچنین تجهیز آن با مدیرکل نوسازی استان با حضور اعضاء شورا به صورت  تلفنی رایزنی نمود و قول مساعد انجام این امور را گرفت .

    کلیه ادارات سطح بخش بخصوص آموزش و پرورش و اعضائ شورای های روستاو شهر خواست تا همکاری و همراهی لازم با شبکه بهداشت و درمان جهت تزریق واکسن کرونا را داشته باشند .

    سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه  مهمترین مشکل مدارس سطح شهر نودشه ( دفع بوی نامطبوع فاضلاب) که در مصوبات قبلی چندین بار مورد بحث قرار گرفته را پیگیری نمود و از مسئولین ذیربط خواست  تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

    مهندس بالایی در پایان جلسه مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال جهت تجهیز سالن کانون دانش  نوسود اختصاص داد.   

    نجیب ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود با سلام و درود به روح پاک و مطهر پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا و تبریک هفته بزرگداشت دفاع مقدس و عرض خوش آمد گویی به سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه و تمام اعضاء حاضر در جلسه ، شمه ای از وضعیت آموزش و پرورش منطقه نوسود را در اختیار سر پرست فرمانداری قرار داد.

    ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش شروع سال تحصیلی جدید و پروژه مهر امسال را بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری نمود که با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوان مدارس را بصورت حضوری دایر نمود و این اداره آمادگی لازم را دارد که سال تحصیلی جدید را به صورت حضوری و غیر حضوری شروع نماید و چناچه تصمیم ستاد کرونا براین باشد مدارس به صورت غیر حضوری باز گردد این منطقه آمادگی لازم را دارد در بستر شاد و به صورت غیر حضوری مدارس را دایر نماید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *