×

افتتاح مرکز مثبت زندگی در نوســود

  • کد نوشته: 23114
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۳
  • 161 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مرکز مثبت زندگی در بخشِ نوسود از توابع شهرستان پاوه، با حضور مدیرکل و رؤسای حراست و فناوری بهزیستی استان کرمانشاه، و همچنین علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه افتتاح شد.
    افتتاح مرکز مثبت زندگی در نوســود
  • به گزارش آوای باینگان، در ابتدای این مراسم صدیق اسدی گزارش مفصلی از عملکرد واحدهای تحت نظارت ارائه کرد و گفت: در همین ابتدای کار، تعداد ۱۱۵ پرونده در سامانه این مرکز تازه تاسیس ثبت شده است.

    در ادامه بهزاد شهبازی ضمن اشاره به کارآمدی مراکز مثبت زندگی برای مددجویان در جاهای دورافتاده گفت: هدف از فعالیت این مراکز خدمت به افرادی‌ست که نیازمند به کمک هستند و دسترسی به بهزیستی برای ایشان دشوار است، لذا از شما می‌خواهم تا افراد کم‌توان و نیازمند را در دورافتاده‌ترین نقاط شناسایی و به مراکز تحت نظارت بهزیستی جهت دریافت خدمت معرفی کنید.

    شهبازی به خدمات دولت اشاره کرد و گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که در حال حاضر تعداد مددجویان پشت نوبتی بهزیستی به عدد صفر رسیده است.

    در ادامه این مراسم، مرتضی کوهی رئیس فناوری بهزیستی استان از توانمندی نرم‌افزاری سازمان بهزیستی گفت و اذعان داشت که در ارائه خدمت به جامعه هدف، به‎‌روزترین ابزارها به‌کار گرفته می‌شود.

    هدایت محمودی نیز ضمن خیرمقدم به مدعوین، از خدمات جهادی و عام‌المنفعه‌ی بهزاد شهبازی قبل از ورود به بهزیستی تشکر و ابراز امیدواری کرد که در جایگاه مدیریت بهزیستی خدمات بیشتری را به محرومین و نیازمندان ارائه دهد.

    فرماندار پاوه هم هفته بهزیستی را به خادمین جامعه معلولین و آسیب‌دیدگان اجتماعی تبریک گفت و از خدمات شبانه‌روزی و فعالیت عاشقانه‌ی کارکنان بهزیستی تشکر کرد و گفت: با وجود سختیِ کار، به سراغ مددجویان رفتن و ارائه خدمات مددکاری به ایشان، کار ارزشمندی‌ست.

    در پایان شاهو فتاحی نیز به تعاون و همکاری اشاره کرد و گفت: خدا مددکار بنده‌ایست که در حال کمک و مددرسانی به بنده‌ی دیگری است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *