×

افزایش اجاره بها در پاوه تا سقف ٢٠ درصد مجاز است

  • کد نوشته: 22994
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۱
  • 173 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: هوشیار عبدالله زاده معاون برنامه ریزی فرمانداری پاوه اظهار کرد: افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی و‌ تجاری تا سقف ٢٠ درصد مجاز است.
    افزایش اجاره بها در پاوه تا سقف ٢٠ درصد مجاز است
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان ، هوشیار عبدالله زاده معاون برنامه ریزی فرمانداری پاوه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان اظهار کرد: افزایش اجاره بها اماکن تجاری و‌ مسکونی تا سقف ٢٠ درصد تعیین شد و مالکان حق اجاره بهای بالاتر از سقف مصوب را ندارند مگر با توافق موجر و مستاجر و در هر صورت اجاره نامه سال قبل باید پیوست اجاره نامه ی جدید باشد. ضمنا” تمامی اجاره نامه ها بارکد دار و ثبت شده و گشت و بازرسی مشترک‌ادارات نظارتی جهت پایش از مشاور املاک انجام خواهد شد.

    وی افزود: خبازان سطح شهرستان که بدلیل تخلفات خود باعث کم شدن سهیمه ی آرد شهرستان و عسر و حرج به مصرف کننده می شوند به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد. لذا شهروندان برای جلوگیری از تضییع حق خود، تخلفات نانوایی ها و عدم رعایت ساعت کاری آنها را به دستگاه های نظارتی گزارش نمایند.

    عبدالله زاده افزود: با توجه به روند روبه ازدیاد خانه های مسافر در شهرستان و کمبود مسکن برای اجاره ، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان با توجه به شرایط و ظرفیت شهرستان با حساسیت کامل نسبت صدور مجوز به واحدهای اقامتی اقدام نموده و با واحدهای غیرمجاز که اقدام به اسکان مسافر می نمایند براساس مصوبات ستاد خدمات سفر نیز برخورد نماید.

    معاون برنامه ریزی فرمانداری پاوه گفت: ادارات صمت ،جهاد کشاورزی و اتاق اصناف به صورت هفتگی گزارش های تحلیلی کالاهای مشمول تورم را به فرمانداری ارائه و نظارت و بازرسی بر کالاهای مذکور را نیز در دستور کار خود قرار دهند./

    انتهای پیام

    خبرنگار: هاجر خدری

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *