×

معاون فرماندار جوانرود:
اماکن عمومی و دولتی جوانرود برای تردد معلولان باید مناسب‌سازی شود

  • کد نوشته: 18719
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۴
  • 1171 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی شهرستان جوانرود بر ضرورت مناسب‌سازی اماکن عمومی و دولتی تاکید کرد و گفت: باید در ساخت و ساز اماکن عمومی و دولتی این شهرستان، موضوع مناسب‌سازی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
    اماکن عمومی و دولتی جوانرود برای تردد معلولان باید مناسب‌سازی شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «کمال شهسواری» روز یکشنبه در نشست مناسب‌سازی معابر شهری جوانرود افزود: خدمت به جانبازان، معلولان و سالخوردگان و افراد ناتوان از مهمترین وظایف است و باید مسئولان در راستای تکریم و احترام به این قشر تلاش کنند.

    وی بر رعایت اصول مناسب‌ سازی در ساخت و سازها به ویژه در حوزه معابر عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی با جدیت تمام این موضوع را پیگیر کنند.

    شهسواری یادآور شد: متولیان امر باید در کنار مناسب‌ سازی فضاهای اداری، احداث رمپ‌ها و سرویس‌‎های بهداشتی نسبت به محوطه ‌سازی متناسب با موقعیت معلولان اقدام کنند.

    رییس اداره بهزیستی شهرستان جوانرود نیز مناسب سازی  اماکن عمومی و دولتی را نیاز تمام افراد جامعه دانست و گفت: مناسب سازی اماکن و معابر عمومی فقط نیاز معلولان نیست  بلکه زنان باردار، سالمندان، آسیب دیدگان ناشی از حوادث و سایر اقشار نیز از این فضاها استفاده می کنند.

    «جمال مرادی» با اشاره به لزوم مناسب ‌سازی اماکن عمومی و دولتی افزود: تسریع در مناسب سازی اماکن عمومی و دولتی گامی در جهت خدمت به افراد ناتوان شهر و موجب رضایت خداوند متعال قرار می گیرد.

    اصلاح رمپ بوستان هلانیه، ایجاد مسیر نابینایان، رفع موانع و اختلاف سطح خیابان امام شافی و مناسب سازی برخی از معابر عمومی و اداری از مهمترین مصوبات این نشست بود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *