×

امیر ظاهری رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان شد

  • کد نوشته: 14021
  • ۱۸,آبان ۱۳۹۸
  • 3552 بازدید
  • ۶ دیدگاه
  • آوای باینگان: صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین و پس از گذشت دو ماه رئیس آموزش و پرورش باینگان منصوب شد.
    امیر ظاهری رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان شد
  • به گزارش خبرنگار فرهنگی آوای باینگان صبح روز شنبه، در هجدهمین روز از آبان ماه، آئین تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در سالن جلسات ادراک این اداره برگزار گردید.

    در این مراسم که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل، رئیس دفتر مدیرکل، بخشدار باینگان و معاونین و کارشناسان اداری برگزار گردید، محمد هادی زامیاد بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان، ضمن عرض خیر مقدم خدمت کلیه مدعوین، آموزش و پرورش را در راس امور دانسته و گفت: مملکت هر چه دارد از برکت آموزش و پرورش توانمند می باشد.

    در ادامه کامران حسین زاده، رئیس پیشین اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن تشکر از کلیه ی عزیزانی که در طی مدت قریب به دو سال یار ویاور ایشان در مجموعه ی آموزش و پرورش منطقه باینگان بودند، خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته در زمان مسئولیت خود را تشریح نمود.
    حسین زاده، رفع مشکلات ساختمان های آموزشی را از مهم ترین موراد کارنامه ی خود در باینگان دانست.

    امیر ظاهری، رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، با محور توسعه نامیدن آموزش و پرورش، تولید نیروی انسانی توانا و اخلاق مدار را کار اصلی نظام تعلیم و تربیت نامید.

    ظاهری، ارتقای سطح تحصیلی دانش آموزان و استفاده از طرفیت پیشکسوتان در برنامه سازی و ایجاد محیطی امن برای تعالی همکاران و دانش آموزان مطابق سند تحول بنیادین و افزایش تعامل با خانواده ها و انجمن های اولیا و مربیان را، اهم اهداف خود نامید.

    در ادامه، سید مجتبی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، ضمن ایلاغ سلام مدیر کل خدمت حضار، با اشاره به محوریت آموزش و پرورش در جامعه، این نهاد را خاستگاه پیشرفت جوامع دانست.

    موسوی، استفاده از ظرفیت معنوی بخش باینگان را جهت تربیت شهروندی آشنا به حقوق خود و قانون مدار، موهبتی الهی در سطح منطقه نامیده و افزود: تعامل مناسب با مدارس، تربیت دانش آموز معتقد و منضبط، توجه به امر مهارت آموزی و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان از جمله مواردیست که می بایست مورد توجه همکاران محترم باشد.

    این مقام مسئول در اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به توانمندی معوانت پرورشی این منطقه، افزود: انتظار می رود همکاران حوزه پرورشی با مدیریت معاون پرورشی اداره همچنان جایگاه ممتاز باینگان در سطح استان را حفظ نمایند.

    وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای آموزش و پرورش، گفت: تقویت جایگاه شورا و استفاده از تمامی ظرفیت های بومی منطقه جهت رفع موانع آموزش و پرورش می بایست از مهم ترین مسائل مد نظر رئیس و دبیر شورای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها باشد.

    در پایان مراسم با اهدای لوح از زحمات کامران حسین زاده به عنوان رئیس پیشین تقدیر به عمل آمده و ابلاغ امیر ظاهری به عنوان رئیس جدید به وی ابلاغ گردید.

    نوشته های مشابه

    6 پاسخ به “امیر ظاهری رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان شد”

    1. شاگرد آقای ظاهری گفت:

      انتصاب آقای ظاهری رو بهشون تبریک میگم و امیدوارم در این عرصه موفق باشن

    2. ب گفت:

      خدا رحم کند

    3. فرهنگی بازنشسته گفت:

      این انتصاب را خدمت مردم منطقه و مجموعه اموزش و پرورش استان تبریک عرض می نمایم

    4. فرهنگی بازنشسته گفت:

      تبریک به مردم اورامانات

    5. ب گفت:

      چه تبریکی آیا شهر باینگان و بخش باینگان کسی لیا قت رییس اداره آموزش وپرورش باینگان را نداشت.

    6. ناشناس گفت:

      به کی میگی خدا رحم کند پرفسور خدا رحم کنه تو چیزی نشدی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *