×

بازدید دانش‌آموزان از موزه مردم‌شناسی پاوه

  • کد نوشته: 22817
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۸
  • 225 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: همزمان با آغاز هفته میراث‌فرهنگی دانش‌آموزان پاوه‌ای از موزه مردم‌شناسی این شهر بازدید کردند.
    بازدید دانش‌آموزان از موزه مردم‌شناسی پاوه
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، هادی شریفی روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده به مناسبت روز جهانی موزه‌ها دانش‌آموزان پاوه‌ای از موزه مردم‌شناسی شهرستان بازدید کردند.

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه، افزود: هدف از اجرای این برنامه آشنایی نسل جوان با ارزش‌های تاریخی و فرهنگی است.

    او افزود: آگاهی بخشی در میان نسل جدید برای نشان دادن اهمیت میراث‌فرهنگی و ضرورت حفاظت از آثار تاریخی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    شریفی گفت: در این بازدید ضمن معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان پاوه به داش‌آموزان، از نزدیک شیوه‌های زندگی مردم منطقه تشریح شد.

    او ادامه داد: در طول سال ما این آمادگی را داریم که برای معرفی بهتر میراث‌فرهنگی پذیرای دانش‌آموزان مدارس در موزه مردم‌شناسی پاوه باشیم.

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه، افزود: در ادامه برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی هفته آینده زنگ میراث‌فرهنگی به صورت نمادین در یکی از مدارس شهرستان زده می‌شود و کارشناسان اداره با حضور در این مدرسه به معرفی اهمیت جایگاه میراث‌فرهنگی برای دانش‌آموزان می‌پردازند.

    موزه مردم‌شناسی شهر پاوه یکی موزه‌های غنی استان در حوزه مردم‌شناسی مردم اورامانات است که همواره مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارد.

    انتهای پیام/

    خبرنگار: هاجر خدری

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *