×

فرماندار پاوه:
باید از ظرفیت قانون علیه مدیران کم کار استفاده نماییم

  • کد نوشته: 21185
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۱
  • 294 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: بنده تعارفی با هیچ مدیری ندارم و نمی توانم بیش از این از مدیران کم کار گذشت نمایم. باید از ظرفیت قانون علیه مدیران کم کار استفاده نماییم
    باید از ظرفیت قانون علیه مدیران کم کار استفاده نماییم
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، فرماندار پاوه در دومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گفت: اقدامات بسیار خوبی توسط شهرداری های نوسود و باینگان در زمینه ی تفکیک از مبدا زباله و مدیریت پسماند انجام شده است و شهرداری های پاوه ، نودشه و بانه وره باید از آن الگو برداری نمایند.

    وی افزود: یکی از مشکلات جلسات انباشت مصوبات است تا زمانی که مصوبه جلسات قبل به مرحله ی اجرا نرسد مصوبه ی جدیدی نخواهیم داشت. بنده جلسات تکراری و بدون نتیجه برگزار نخواهم کرد. بنابراین تا زمان جلسه بعدی که سه ماه دیگر برگزار خواهد شد با یک برنامه زمانبندی مشخص مصوبات قبلی را اجرایی نمایید.

    وی در ادامه گفت: شهرداری پاوه تفکیک زباله از مبدا را حتی در یکی از محلات شهر اجرا نکرده است. چرا شهرداری های نوسود و باینگان این کار را انجام داده اند اما شهرداری پاوه از انجام آن عاجز است؟
     

    ایشان گفت: اداره محیط زیست و منابع طبیعی اگر علیه مدیران متخلف در زمینه ی محیط زیست اعلام جرم نکنند مصداق تخلف و جرم است.

    وی اظهار کرد: بنده از این پس توصیه و تذکر های خود را در قالب نامه رسمی برای مدیران کم کار ارسال خواهم کرد و طبق بند ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان دولت ، فرد به تناسب تخلف احراز شده مستوجب توبیخ تا انفصال دایم از خدمات دولتی است.

    دکتر رستمی افزود: بنده تعارفی با هیچ مدیری ندارم و نمی توانم بیش از این از مدیران کم کار گذشت نمایم. باید از ظرفیت قانون علیه مدیران کم کار استفاده نماییم. مدیری اگر وظایف خود را انجام ندهد اگر در قالب تخلف باشد آن را به تخلفات اداری و اگر جرم باشد آن را به دستگاه قضایی معرفی خواهم نمود.

    در ادامه جلسه دادستان پاوه در دومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گفت: شهر پاوه برای مدیریت پسماند و کشتارگاه اوضاع نابسامانی دارد.

    وی گفت: تخلیه زباله در شهرهای نودشه ، باینگان و روستای شمشیر نارضایتی های عمومی را در پی داشته است و باید برای آن اقدام عاجل صورت گیرد.

     ایشان عنوان کرد: انفعال مدیران و عدم اقدام آنان در زمینه حفاظت از محیط زیست جرم است و قطعا مدیران منفعل را تحت تعقیب قرار خواهیم داد./

    انتهای پیام

    خبرنگار: ذکریا رستمی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *