×

برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان و کارگران شهرداری باینگان

  • کد نوشته: 26510
  • ۱۴۰۳-۰۲-۲۸
  • 185 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در مراسم با شکوهی با حضور اقشار مختلف مردم شریف باینگان، از کارکنان و کارگران محترم شهرداری که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تجلیل و قدردانی گردید.
    برگزاری  آیین تجلیل از بازنشستگان و کارگران شهرداری باینگان
  • به گزارش آوای باینگان، در مراسم با شکوهی با حضور اقشار مختلف مردم شریف باینگان و جمعی از مسئولان بخش از کارکنان و کارگران محترم شهرداری که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده و همچنین کارگران شاغل تجلیل و قدردانی گردید.

    در این مراسم که با اجرای زیبای مجری توانمند جناب آقای گوران عزیزی و با سخنرانی امام جمعه محترم شهر باینگان ماموستا رحیمی، عرض خیر مقدم توسط آقای سعیدیانی رئیس محترم شورای اسلامی و تشریح مجموعه اقدامات شهرداری توسط شهردار همراه بود، قصیده خوانی احسان ناصری و دف نوازی نوجوانان دیارمان جلوه خاصی به این مراسم داد.

    شهردار باینگان در این مراسم در تجلیل از مقام کارگران اعلام کرد: کارگران از شریف‌ترین و نجیب ترین اقشار هر جامعه ای هستند.

    مهندس جلیل نویدی افزود: بنده خود کارگر هستم و همواره درد و رنج آنها را با گوشت و پوست خود احساس کرده ام.

    وی افزود: شهرداری باینگان در چند سال اخیر فراتر از وظایف قانونی پروژه و عملیات زیرسازی و زیربنایی انجام داده و حتی در پروژه‌هایی که مربوط به شهرداری نبوده همکاری و تعامل لازم را با سایر ارگان های مستقر در بخش داشته است

    نویدی همچنین از مشارکت و تعامل سایر ادارات و دهیاران بخش جهت پیشبرد اهداف شهرداری تقدیر نمود.

    وی به فعالیتهایی از جمله مراسم جشن هزار دف، ثبت ملی “گه‌ل”و ساختمان بخشداری باینگان، عملیات اجرایی پد بالگرد، پرداخت بخش زیادی از مطالبات بازنشستگان، نوسازی ماشین آلات شهرداری و درآمدزایی پایدار بعد از سالها، جدول گذاری و آسفالت معابر و…. اشاره نمود.

    مهندس نویدی در ادامه از مشارکت مردم و همیاری آنان در توسعه شهری تقدیر نمود و از صاحبان فکر و اندیشه و دانش آموختگان درخواست نمود جهت همراهی و کمک به شهرداری در راستای توسعه باینگان تعامل لازم را داشته باشند.

    همچنین ضمن اهداء لوح تقدیر به کلیه کارگران زحمتکش شهرداری باینگان، آقای غریب یوسفی به عنوان کارگر نمونه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *