×

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت حماسه ۱۱ خرداد باینگان

  • کد نوشته: 26554
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۰
  • 152 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: همایش پیاده روی و کوه پیمایی به مناسبت گرامیداشت شهدای ۱۱ خرداد 1359 باینگان برگزار شد.
    برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت حماسه ۱۱ خرداد باینگان
  • به گزارش آوای باینگان، علیرضا حیدری فرماندار پاوه در آئین گرامیداشت حماسه یازده خرداد باینگان برگزاری چنین یادواره هایی را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانسته و گفت: برگزاری چنین مراسماتی فرصت مغتنم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

    وی با اشاره به اهمیت این واقعه تاریخی، ابراز امیدواری کرد در سنوات آتی و پس از اتمام جاده و نصب المان شهدا در محل واقعه بزرگ یازدهم خردادماه سال ۵۹، مراسم بزرگداشت این حماسه در ابعاد بزرگ و همچون آئین گرامیداشت بازی دراز برگزار شود.

    وی گفت: راه شهادت همیشه باز است و هرکس دل در گروی نظام و انقلاب دارد، هدف و آرزویش شهادت است.

    رئیس شورای تامین شهرستان پاوه در پایان حضور در انتخابات پیش رو را مصداق رهروی از شهدا دانسته و تصریح کرد: ان شاء الله ضمن حضور پرشور با انتخابی آگاهانه و اصلح، دولتی را انتخاب کنیم که راه رئیس جمهور شهید را استمرار بخشد.

    به گزارش آوای باینگان، مردم بخش باینگان با تقدیم بیش از ۱۰۰ شهید و صدها جانباز و ایثارگر نقش ارزنده ای در حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده اند.

    در حماسه ۱۱ خرداد ماه سال ۵۹، پنج تن از جوانان شهر باینگان در جریان درگیری با ضـد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

    مرحومان مغفور شهید محسن بهرامی، شهید محمود غفوری، شهید حبیب اله قاسمی، شهید علی اکبر رحمانی و شهید عبدالرحمن نوری از شهیدان والا مقام حماسه آزادسازی ۱۱ خرداد ماه سال ۵۹ شهر باینگان هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *