×

امام جمعه پاوه:
بهبود معیشت و رفتار متواضعانه مسئولان مایه دلگرمی مردم است

  • کد نوشته: 19837
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۵
  • 215 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه بهبود معیشت و رفتار متواضعانه مسئولان با مردم را مایه دلگرمی و افزایش حمایت آنان از نظام و انقلاب عنوان کرد‌.
    بهبود معیشت و رفتار متواضعانه مسئولان مایه دلگرمی مردم است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از کرد پرس، ماموستا ملا قادر قادری در دیدار با استاندار کردستان به وجود مشکلات در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم مناطق کردنشین با تنگناها و سختی‌های زیادی مواجه هستند، اما تغییر و بهبود وضعیت معیشتی و رفتار با اخلاص و متواضعانه مسئولان و مدیران می تواند تا حدود زیادی فضا را بهتر نموده و مایه دلگرمی و امیدواری مردم باشد.

    وی با بیان اینکه سطح توقعات مردم از دولت سیزدهم بالاست و مدیران این دولت باید تلاش و همت مضاعف را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: لازم است همه نیروهای انقلابی و روحانیون استاندار جوان و انقلابی کردستان را مورد حمایت قرار دهند تا در آینده نزدیک شاهد تغییر در زندگی مردم باشیم.

    امام جمعه پاوه اقدامات انجام گرفته در چند ماه اخیر را نوید بخش روزهای بهتر برای استان فرهنگی کردستان برشمرد و اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد بانه – مریوان اقدامی مهم و حایز اهمیت برای آینده استان است و جا دارد در خصوص آن به صورت وسیع اطلاع رسانی صورت گیرد.

    فاصله ایجاد شده بین مردم و مسئولان باید برداشته شود

    استاندار کردستان نیز در این دیدار با اشاره به رویکرد مردمی دولت سیزدهم، بیان کرد: تلاش می‌کنیم با اقدامات مختلف فاصله ایجاد شده میان مردم و مسئولان برداشته شود.

    اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: شخصیت انقلابی ماموستا قادری در منطقه پیام‌آور وحدت و همدلی در بین مردم و نظام اسلامی است.

    وی یادآور شد: ماموستا قادری با حرکت در مسیر رهنمودهای امامین انقلاب، یاور و همراه راستین انقلاب و نظام اسلامی در منطقه بوده است و همه ما به وجود این شخصیت افتخار می کنیم.

    استاندار کردستان با بیان اینکه وجود فاصله میان مردم و مدیران پذیرفتنی نیست، گفت: از آغاز خدمت در کردستان تلاش کردیم تا با حضور در میان اقشار مختلف مردم با آنان بصورت بی واسطه ارتباط بگیریم.

    زارعی کوشا با اشاره به ظرفیت‌های بالای کردستان در بخش های مختلف، افزود: همه تلاش ما این است تا با آرامش و سعه صدر پذیرای مردم، خواسته‌ها و انتقادات آنان باشیم.

    وی اظهار کرد: با راهکارها و ایده‌هایی که در مسائل اقتصادی پیش گرفته‌ایم امید داریم در این دولت کارهای اساسی در اشتغال و معیشت مردم انجام شود.

    منبع: کردپرس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *