×

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان
به صورت مستمر از مدارس باینگان بازدید به عمل می آید

  • کد نوشته: 16105
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
  • 489 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در جلسه شورای معاونین گفت: به صورت مستمر از مدارس بازدید به عمل می آید.
    به صورت مستمر از مدارس باینگان بازدید به عمل می آید
  • به گزارش خبرنگار فرهنگی آوای باینگان، روز دوشنبه، همزمان با بیست و دومین روز از زمستان سال جاری، جلسه شورای معاونین با حضور اعضا در دفتر رئیس اداره تشکیل گردید.

    امیر ظاهری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، بازگشایی مدارس از ماه آینده را دستور اصلی جلسه عنوان نموده و افزود: به امید خدا و با کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در سطح منطقه و با تایید ستاد کرونا و شبکه ی بهداشت و درمان، از ماه آتی شاهد بازگشایی مدارس و استمرار فرآیند آموزش به صورت حضوری باشیم.

    ظاهری افزود: تاکید ما بر فراهم آمدن زمینه بازگشایی کامل کلیه مدارس است اما در صورت مهیا نبودن شرایط برابر دستورالعمل های ارسالی از جانب اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام خواهیم نمود.

    دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان تصریح نمود: حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس اجباری بوده به صورت مستمر از مدارس سطح منطقه بازدید به عمل آمده و ان شاءالله تا فرارسیدن بهمن ماه نسبت به رفع اشکالات موجود در زمینه گرمایش، گند زدایی و سایر مسائل مربوط به بازگشایی تسریع صورت پذیرد.

    ظاهری، با تاکید بر تعامل مدیر با اولیا و باخبر بودن از وضع سلامتی دانش آموزان افزود: می بایست مدیران محترم از ورود دانش اموزان دارای علائم بیماری به مدرسه ممانعت به عمل آورند.

    رئیس شورای معاونین این اداره گفت: ان شاءالله جهت بررسی بیشتر چند جلسه به صورت مجازی و حضوری با مدیران مدارس برگزار شده و پس از بررسی کلیه جهات و با در اولویت قرار دادن آموزش حضوری، پس از دریافت دستورالعمل های وزارتی و استانی نسبت به چگونگی ادامه فعالیت آموزشی مدارس تصمیم گیری شده و طی بخشنامه رسمی به مدارس ارسال می گردد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *