×

بیش از چهار هزار نفر از جمعیت پاوه عضو کتابخانه های عمومی هستند

  • کد نوشته: 18382
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۷
  • 486 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: در شهرستان پاوه ۶ باب کتابخانه عمومی و یک کتابخانه مشارکتی وجود دارد و بیش از چهار هزار نفر از جمعیت این شهرستان عضو این کتابخانه ها هستند.
    بیش از چهار هزار نفر از جمعیت پاوه عضو کتابخانه های عمومی هستند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ معصومه حسنی خونسار عصر دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه های شهرستان پاوه افزود: پاوه یکی از شهرستان های فرهنگی استان در امر کتاب و کتابخوانی است بنابراین برای اجرایی کردن مصوبات انجمن و حمایت اعضای حقیقی و حقوقی از برنامه ها بهتر می توان عمل کرد.

    وی اضافه کرد: تعداد پنج انجمن کتابخانه در این شهرستان و در مرکز شهرستان و شهر های بانه وره، نودشه، نوسود و باینگان فعال است که در این جلسات مصوباتی تصویب خواهد شد که می تواند کتابخانه ها را در شهرستان و حتی در روستا ها متحول کند و ضرورت دارد دبیران انجمن کتابخانه ها در برگزاری این جلسات قوی تر عمل کنند.

    مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت : در حال حاضر کتابخانه های عمومی به پایگاه های فرهنگی اجتماعی تبدیل شده اند و تاثیر گذاری کتابخانه در جامعه بیشتر است.

    حسنی خونسار افزود: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه در حال برگزاری است که بهترین برنامه برای ترویج و رشد مطالعه است.

    سرپرست فرمانداری پاوه نیز گفت: برگزاری منظم جلسات انجمن در توسعه و اعتلای هدف کتاب و کتابخوانی بسیار مهم و تاثیر گذار است و اعضای جلسه باید حضور فعالی در این جلسات داشته باشند.

    جلیل بالایی افزود : با توجه به اینکه مردم شهرستان پاوه مردمی فرهنگی و کتابخوان هستند کار ما در توسعه کتابخوانی تا حدودی راحت تر خواهد شد.

    وی ادامه داد: توسعه کتاب و کتابخوانی باید در اولویت برنامه های اجرایی ادارات قرار بگیرد و ما می توانیم از طریق تقویت کتابهای کمک آموزشی در کتابخانه ها ، جوانان را به سمت کتاب و کتابخانه هدایت کنیم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *