×

تصادف مرگبار در جاده روانسر/ مرگ ۳ عضو یک خانواده

  • کد نوشته: 22768
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • 399 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس پلیس راه استان کرمانشاه از فوت اعضای یک خانواده در پی تصادف سه دستگاه خودرو در محور روانسر-کرمانشاه خبر داد.
    تصادف مرگبار در جاده روانسر/ مرگ ۳ عضو یک خانواده
  • به گزارش آوای باینگان، سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گزارش یک مورد تصادف در محور روانسر-کرمانشاه در ساعت ۱۰ صبح امروز(۱۸ اردیبهشت) ماه گفت: در این تصادف سه دستگاه خودرو باهم برخورد داشتند.

    وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی دنا به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز ابتدا به کامیون برخورد کرده و سپس به سواری پرایدی که در عقب کامیون در حال حرکت بوده، برخورد می کند.

    دستغیب گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه هر سه سرنشین خودروی پراید که همگی اعضای یک خانواده ( زن و مرد به همراه فرزند خردسالشان ) بوده اند، در دم جان می بازند.

    وی افزود: همچنین راننده و سرنشین خودروی دنا در این حادثه مصدوم می شوند.

    رییس پلیس راه استان کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه گفت: متاسفانه به علت سبقت غیرمجاز یک خانواده جان خود را از دست دادند که این ضایعه جبران ناپذیر است.

    دستغیب گفت: خودروی دنا در طول مسیر سرعت غیرمجاز هم داشته و دوربین پلیس راه دقایقی قبل از وقوع این حادثه سرعت ۱۷۲ کیلومتری این خودرو را ثبت و اعمال قانون کرده و با توجه به عدم توقف خودرو در پی اخطار پلیس، دستور توقیف آن به پاسگاه پیش رو در مسیر هم داده شده که متاسفانه قبل از رسیدن به محل، این حادثه رخ داده است.

    وی خاطرنشان کرد: سرعت این خودرو هنگام وقوع حادثه ۱۳۷ کیلومتر برساعت بوده است.

    رییس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: این حوادث دلخراش نشان می دهد که عاقبت سرعت و سبقت غیرمجاز می تواند به چه فجایعی منجر شود، لذا از رانندگان می خواهیم که وقوع حادثه را برای خود دور ندانسته و در همه حال مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *