×

امام جمعه موقت جوانرود:
تقابل برخی از مسلمانان با یکدیگر نتیجه دسیسه دشمنان است

  • کد نوشته: 20886
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۸
  • 369 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه موقت شهرستان جوانرود گفت: باید اذعان کرد که تقابل برخی از مسلمانان با یکدیگر نتیجه دسیسه افکنی دشمنان است و همین امر باعث شده است که قدرت واقعی مسلمانان در برابر معاندین کاسته شود.
    تقابل برخی از مسلمانان با یکدیگر نتیجه دسیسه دشمنان است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار خبرگزاری تقریب، ماموستا ملامحمدعزیز حسامی در خطبه های این هفته نماز جمعه جوانرود اظهار داشت: کسانی که همواره به دنبال ایجاد بستر برای انشقاق و دو دستگی در بین مسلمین هستند به نوعی آب در آسیاب دشمنان اسلام و رسول خدا(ص) می ریزند.

    امام جمعه موقت شهرستان جوانرود گفت: باید اذعان کرد که تقابل برخی از مسلمانان با یکدیگر نتیجه دسیسه افکنی دشمنان است و همین امر باعث شده است که قدرت واقعی مسلمانان در برابر معاندین کاسته شود.

    ماموستا حسامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اسلام سفارش های بسیاری در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دارد، افزود: اسلام در احادیث و روایات بسیاری مسلمین را بر رعایت موازین بهداشتی دعوت می کند.

    امام جمعه موقت شهرستان جوانرود عنوان کرد: هیچ جامعه ای توسعه و پیشرفت را به چشم خود نمی بیند مگر اینکه در مسیر قانون و تعامل حرکت کند.

    ماموستا حسامی خاطرنشان کرد: در همین جا شایسته است که از خدمات شهرداری و شورای اسلامی جوانرود در انجام فعالیت های عمرانی و فرهنگی در سطح این شهر تقدیر داشته باشیم.

    منبع: تقریب

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *