×

تونل سیاه‌طاهر ثلاث‌باباجانی در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد نوشته: 20087
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۱
  • 406 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه عملیات احداث تونل سیاه طاهر در محور جوانرود به ثلاث باباجانی هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: در صورت تامین اعتبار، این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.
    تونل سیاه‌طاهر ثلاث‌باباجانی در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «فرامرز باوندپور» روز یکشنبه در بازدید از پروژه تونل سیاه طاهر شهرستان ثلاث باباجانی افزود: احداث تونل سیاه طاهر در حوزه استحفاظی این شهرستان از اقدامات ارزنده ای است که در حال انجام است و انتظار می رود با تزریق اعتبار و تامین مالی، این پروژه در آینده نزدیک به اتمام برسد و حدود ۴۰ نقطه حادثه خیز در این مسیر حذف شود.

    وی تصریح کرد: تونل سیاه طاهر در توسعه و رونق اقتصادی شهرستان و کاهش مسیر، افزایش امنیت کاربران جاده ای و حذف نقاط حادثه خیز نقش اساسی دارد.

    سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی اظهار داشت: راه های ارتباطی نقش بسزا و ملموسی در پیشرفت هر منطقه دارند و از باتوجه به کوهستانی و سخت گذر بودن جاده های این شهرستان، این موضوع بر روند توسعه ثلاث باباجانی نیز تاثیر گذاشته است.

    باوندپور فعالیت هر چه بیشتر پیمانکار پروژه را خواستار شد و از تلاش برای جذب اعتبار و تکمیل این پروژه خبر داد.

    تونل سیاه طاهر در کیلومتر ۳۸ محور مواصلاتی شهرستان جوانرود به ثلاث باباجانی قرار دارد. طول این تونل هزار و ۸۰ متر، ارتفاع آن ۹.۷۵ متر و عرض آن نیز ۱۲.۸ متر است.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *