×

تکمیل بیمارستان روانسر مهمترین مطالبه مردم است

  • کد نوشته: 19650
  • ۱۴۰۰-۱۱-۲۳
  • 245 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار روانسر شتاب بخشیدن در تکمیل پروژه ه بیمارستان اصلی و ۶۴ تختخوابی و همچنین بیمارستان موقت این شهرستان را از مهمترین مطالبات و خواسته‌های مردم دانست.
    تکمیل بیمارستان روانسر مهمترین مطالبه مردم است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان افزود: فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید ضمن تخصیص اعتبارات جدید، زمینه اجرای فاز دوم آن فراهم شود.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه فضای زمینه لازم برای ساخت بیمارستان موقت تهیه شده و پس از چهار بار مناقصه خرید تجهیزات و کانکس‌ها، تاکنون پیمانکار انتخاب نشده، که ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این خصوص فرآیندها را تسهیل کند.

    فرماندار روانسر همچنین بر صدور مجوز حفر چاه آب شرب شهر شاهو و روستاهای بخش مرکزی، تکمیل پروژه فاضلاب پایین دست سراب روانسر و تکمیل تصفیه خانه شهر تاکید کرد.

    مصطفی زاده با بیان اینکه سایت‌های تقویت تلفن همراه در مناطق روستایی شاینگان و گرگیدر نصب و راه اندازی شد، اضافه کرد: تقویت آنتن دهی در محله هواشناسی روانسر و روستاهای بزگوره، شش بید و پشت تنگ چشمه قلیجان امر بسیار ضروری است.

    وی از اتمام گازرسانی به ۹ روستای محور بدرآباد نیز خبر داد و گفت: عملیات اجرای گازرسانی به خوشه نهرابی در حال انجام است و برای گازرسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز شرکت گاز کرمانشاه اولویت را به روستاهایی که با خط لوله گاز فاصله کمی دارند، قرار خواهد داد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *