×

دستگیری و خلع ید متعرضان ۴ هکتار از اراضی منابع ملی در پاوه/ عکس

  • کد نوشته: 12404
  • ۳,اردیبهشت ۱۳۹۶
  • 72017 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری پاوه از دستگیری و خلع ید تعدادی از متخلفان و متعرضان به ۴ هکتار از اراضی ملی در منطقه نوسود این شهرستان خبر داد.

    دستگیری و خلع ید متعرضان ۴ هکتار از اراضی منابع ملی در پاوه/ عکس
  • به گزارش آوای باینگان یادگار غالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت:‌ روز گذشته عملیات دستگیری و خلع ید افرادی در منطقه نوسود شهرستان پاوه که به مبادرت به احداث بناء در چهار هکتار از اراضی منابع ملی را داشتند، انجام گرفتند.

    رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری پاوه خاطرنشان کرد:‌ نیروهایی از یگان‌ حفاظت شهرستان،‌ انتظامی، نمایندگان اجرای احکام گردشگری این شهرستان در عملیات مذکور برای برخورد جدی با متخلفان حضور داشتند و توانستند با حکم مراجع قانونی آنان را دستگیر کنند.

    وی با اشاره به اینکه مجرمان طی سه سال در منطقه با احداث اسطبلی برای نگهداری دواب و امر جابه‌جایی قاچاق در منطقه از این اراضی استفاده کردند، گفت: باوجود مرزی بودن منطقه عملا حکمی قابل اجرا نبود، اما با پیگیری قانونی احکام قضایی و جرایم کیفری با مساعدت نیروهای انتظامی توانستیم برخورد قاطع با زمین خواران و متعارضین به منابع طبیعی را اجرایی کنیم.

    این مسؤول یادآور شد: تعداد هشت نفر از متخلفان تعریض به منابع ملی در منطقه با حکم قضایی دستگیر شدند، همچنین برخی اماکن مشابهی در منطقه وجود دارد که در پی اجرای حکم و برخورد قاطع با متخلفان در راستای خلع ید آنان از این اراضی ملی هستیم.

    غالبی به اجرای احکام تخلفات و ماده ۵۵ آن در زمینه مبارزه با متعرضان به منابع طبیعی و اراضی ملی در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش یگان‌های حفاظت منابع طبیعی در منطقه با این افراد مجرم برخورد قانونی صورت گرفت و نیز برای دستگیری سایر مجرمان و خلع ید آنان از این ثروت ملی، اهتمام لازم در دستور کار است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *