×

دعوت از یک بانوی همشهری بانه وره ای به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

  • کد نوشته: 13631
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۲
  • 10771 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: روز گذشته خانم کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ ساله های فوتبال بانوان ایران لیست نهایی این تیم جهت حضور پر قدرت در مسابقات آسیایی میانمار را اعلام کرد. این اردو به مدت چهار روز در محل آکادمی ملی فوتبال در شهر تهران برگزار می شود.

    دعوت از یک بانوی همشهری بانه وره ای به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان نکته حائز اهمیت دعوت از بازیکن ۱۶ ساله تیم راهیاب ملل سنندج سرکار خانم هستی سهرابی از همشهریان بانه وره ای است که موجب افتخار منطقه می باشد.

    پایگاه خبری آوای باینگان ضمن عرض تبریک به ایشان، خانواده محترمشان و عموم مردم ورزش دوست منطقه، توجه شما را به رزومه ای کوتاه از زندگی ورزشی خانم سهرابی جلب می نماید.

    هستی سهرابی متولد سال ۱۳۸۰ پاوه هستند، مدت ۹سال است به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کند. در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شده و در تازه ترین دعوت در تیر و مرداد ماه امسال از سوی خسرویار به اردوی زیر ۱۹سال دعوت شد و قرار است درصورت انتخاب به بازیهای جام ملتهای آسیا در مهرماه ۹۷ اعزام شود.

    ازسن ۱۴سالگی در لیگ دسته اول کشور و از سن ۱۵سالگی در لیگ برتر بانوان برای تیم شهرداری سنندج و راهیاب ملل کردستان بازی کرده است. به گفته سهرابی درصورت حضور باشگاه راه یاب در لیگ امسال، اولویت اولش این تیم خواهد بود .

    رویای فوتبالی اش بازی تیم ملی بزرگسالان و لیگ های بزرگ اروپایی امثال لیگ آلمان و فرانسه است.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “دعوت از یک بانوی همشهری بانه وره ای به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان”

    1. باینگان گفت:

      آفرین خانم کتایون خسرویار تبریک عرض می نماییم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *