×

دوره آموزشی آگاهی از خطر مین در پاوه برگزار شد

  • کد نوشته: 21946
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۳
  • 215 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: همایش دهیاران شهرستان پاوه با محوریت آموزش آگاهی از خطر مین و رفتار ایمن‌تر در برخورد با مهمات بجا مانده از جنگ روز دوشنبه در سرسرای اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
    دوره آموزشی آگاهی از خطر مین در پاوه برگزار شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ رییس جمعیت هلال احمر پاوه، جامعه هدف این دوره آموزشی را دهیاران روستاهای مرزی شهرستان پاوه اعلام کرد و گفت: یکی از پروژه‌های آموزشی جمعیت هلال احمر، آشنایی با خطر مین است که برای مناطق مرزی آلوده به این مواد با همکاری مرکز مین زدایی کشور برگزار می‌شود.

    سید «یاسر حسینی» افزود: یکی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی شناخت انواع مین و مهمات منفجر نشده است که در این راستا با دعوت از دهیاران شهرستان سعی بر این داریم تک تک افراد ساکن در روستاها را از خطرات مین و مهمات منفجر نشده باقی مانده از جنگ آگاه کنیم.

    وی تصریح کرد: در آینده با اعزام مربیان آموزش دیده به روستاهای مرزی تک تک افراد ساکن در روستاها برای شرکت در این دوره ها را ترغیب می کنیم.

    حسینی اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش آگاهی رسانی در برابر خطر مین و رفتار ایمن تر در برخورد با مهمات بجا مانده از جنگ، پاسخ به بعضی آثار به جا مانده از جنگ در شهرستان مرزی پاوه است که این آموزش‌ها توسط مربیان، براساس سرفصل‌های تدوین شده به همراه وسایل کمک آموزشی، پوستر، بسته‌های بهداشتی و لوازم التحریر به جوامع هدف ارائه می شود.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *