×

رئیس بنیاد شهرستان ثلاث باباجانی معرفی شد

  • کد نوشته: 21600
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۶
  • 249 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در سفر مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه به شهرستان ثلاث باباجانی، رئیس بنیاد شهرستان ثلاث باباحانی معرفی شد.
    رئیس بنیاد شهرستان ثلاث باباجانی معرفی شد
  •  به گزارش آوای باینگان به نقل از ایثار، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه صبح روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ در نشست با همکاران بنیاد شهید شهرستان ثلاث باباجانی برنامه ها و فعالیت های این مجموعه اداری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

    مدیرکل بنیاد کرمانشاه در این نشست به ضرورت های مورد نظر در اجرای هرچه بهتر سیاست های بنیاد اشاره کرد و افزود: تکریم و دیدار از جامعه ایثارگری یکی از مهمترین مؤلفه های مورد نظر در گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و توجه به یادگاران عرصه ایثار و شهادت است.

    وی افزود: مهمترین شاخص در دیدار و سرکشی از جامعه ایثارگری دارای اهمیت است حضور در منازل شهدا و ایثارگران است چرا که با این ارتباط تنگاتنگ است که می توان مسائل و مشکلات انان را احصا و پی گیری کرد.

    مسئول بنیاد استان سپس لزوم یک بار سرکشی در طول سال از جامعه ایثارگری را یادآور شد و ادامه داد: چنانچه از تمام ایثارگران شهرستان سرکشی و تجلیل به عمل آمد، همکارن بنیاد می بایست دور دوم این دیدارها را آغاز کنید.

    مدیرکل بنیاد کرمانشاه با بیان اینکه بعضی از ایثارگران ممکن است دارای مشکلات عدیده ای باشند، ضرورت توجه بیشتر به این عزیزان را گوشزد کرده و بر پیگیری مسائل و مشکلات آنان تأکید کرد.

    شهیدی در خاتمه ایجاد انسجام و همدلی بیشتر در بین همکارن بنیاد را از دیگر اولویت های کاری در خدمتگزاری بهتر به جامعه هدف برشمرد و بر تعامل و همکاری هر چه بیستر با سایر دستگاه های اداری سطح شهرستان در خدمت رسانی به ایثارگران تأکید کرد.

    در پایان این نشست نیز مدیرکل بنیاد استان با اهدای لوح سپاس از خدمات عبدالناصر موسی زاده رئیس پیشین بنیاد ثلاث باباجانی قدردانی و رقیه احمدی را به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ثلاث باباحانی معرفی کرد.
    منبع: ایثار

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *