×

روانسر از شهرستان‌های برتر ترویج کتابخوانی در استان کرمانشاه است

  • کد نوشته: 22852
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۳
  • 180 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: شهرستان روانسر با همراهی و حمایت فرماندار فرهنگی آن، یکی از برترین شهرستان‌های استان در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
    روانسر از شهرستان‌های برتر ترویج کتابخوانی در استان کرمانشاه است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «معصومه حسنی خونسار» روز چهارشنبه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان روانسر که با حضور فرماندار در سرسرای فرمانداری روانسر برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان روانسر تعداد چهار باب کتابخانه عمومی با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و ۳۹ هزار جلد کتاب دارد.

    وی تاکید کرد: همچنین جلسات انجمن، اتاق فکری برای حل مشکلات و راه کارهای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و باید توجه بیشتری به برگزاری جلسات شود.

    حسنی‌خونسار در خصوص خدمات کتابخانه های عمومی خاطرنشان کرد: تعداد ۶۰ نوع خدمت برای خدمات کتابخانه های عمومی خصوصا در کتابخانه مرکزی تعریف شده است که تمام رده های سنی جامعه را در بر می گیرد.

    مدیرکل کتابخانه های عمومی در خصوص فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی نیز گفت: همان طور که می دانید فضای مجازی یک رقیب قوی برای کتاب است اما کتابخانه های ما در ایام کرونا فضای مجازی را به یک فرصت تبدیل کرده و از طریق فضای مجازی خدمات ارزنده ای ارائه دادند.

    وی در ادامه تمام حاضرین را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد و افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای تمام رده های سنی فعالیت می کند که انتظار می رود هر یک از شما مروجان خوبی برای این جشنواره باشید، همچنین بخش های مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی را معرفی و تشریح کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *