×

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری پاوه

  • کد نوشته: 26530
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۸
  • 130 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه با تأکید به ضرورت و اهمیت اجرای فیبر نوری در شهرستان پاوه، گفت: با توجه به سرعت بالای اینترنت اجرای فیبر‌نوری مزیت‌های بسیاری به همراه خواهد داشت.
    ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در جلسه هماهنگی برای اجرای فیبر‌نوری شهر پاوه و سایر شهرهای تابعه شهرستان که با حضور مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد به ضرورت و اهمیت اجرای فیبر نوری در شهرستان پاوه تأکید کرد.

    وی گفت‌: با توجه به سرعت بالای اینترنت اجرای فیبر‌نوری مزیت‌های بسیاری به همراه خواهد داشت در اینترنت بر بستر فیبرنوری امکان ارائه سرعت آپلود و دانلود تا حدود ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه و بعضا بیشتر وجود دارد و علاوه بر آن امکان دسترسی به اینترنت سریع‌تر با کیفیت و امنیت بالا برای دریافت داده‌ها را فراهم می‌کند.

    وی همچنین در خصوص اهمیت اشتغال و رونق کسب و کارهای اینترنتی، گفت: در عصر حاضر اینترنت برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری است و در اینترنت فیبرنوری با سرعت بالا این امکان وجود دارد که فروشگاه‌ها و کسب و کارهای اینترنتی رونق بهتری پیدا کند.

    فرماندار پاوه با توجه به ضرورت تسریع در اجرای این پروژه در شهر پاوه و شهرهای نودشه‌، نوسود، باینگان و بانه‌وره بر همکاری شهرداری‌ها با شرکت مخابرات استان تأکید کرد.

    فرماندار پاوه در ادامه این جلسه با توجه به اختلالات در پوشش تلفن همراه و اینترت در سطح روستاهای تابعه و محورهای مواصلاتی خواستار، تقویت زیرساخت‌ها و نصب تجهیزات و برطرف شدن این موارد گردیدشد.

    گفتنی است، تعیین تکلیف و ایجاد تفاهم بین شهرداری‌ها و شرکت مخابرات استان جهت اجرای فیبر نوری در شهرهای تابعه شهرستان موضوع تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در نواحی مختلف شهرستان و روستاها و محورهای مواصلاتی نیز از دیگر تصمیمات این نشست بود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *