×

مراسم بازگشایی مدارس در جوانرود برگزار شد

  • کد نوشته: 21286
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۳
  • 426 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: همزمان با سراسر کشور، مراسم بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در دبستان هلانیه جوانرود برگزار شد.
    مراسم بازگشایی مدارس در جوانرود برگزار شد
  • به گزارش آوای باینگان، روز شنبه مورخ دوم مهرماه سال جاری، همزمان با سراسر کشور مراسم نمادین بازگشایی مدارس در دبستان هلانیه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین ادرات و ارگان های شهرستان جوانرود برگزار گردید.

     در ابتدای مراسم، کیومرث میرزائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود، ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در مراسم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امنیت و آرامش کنونی جامعه را مدیون جانفشانی شهدا و رشادت های دلاوران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: شروع سال تحصیلی امسال متفاوت تر از سال های گذشته می باشد و علت آن این است که به یاری خداوند متعال و فداکاری کادر درمان، شیوع ویروس کرونا کم اثرتر شده و همه گیری گذشته را ندارد.

    سعدی نقشبندی فرماندار جوانرود سخنران بعدی مراسم بود که در ابتدا به بیان خاطره ای از دوران دانش آموزی خود پرداخت و سپس توصیه ای به دانش آموزان داشت و آن اینکه در کنار تحصیل و کسب علم، اخلاق و تربیت دانش آموز اسلامی و ایرانی را داشته باشند تا ان شاءالله آینده ای درخشان در انتظار آنان باشد.

    وی همچنین اشاره ای به نخبه بودن دانش آموزان جوانرود داشت و گفت: هرساله شاهد قبولی دانش آموزان جوانرودی در رشته ها و دانشگاه های مهم کشور هستیم که علت آن یکی تلاش مضاعف دانش آموزان و دیگری خدمت صادقانه و دوچندان معلمان این دیار می باشد.

    اجرای سرود، دیکلمه، نواختن زنگ ایثار و مقاومت و پذیرایی از دیگر برنامه های اینم مراسم به یادماندنی بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *