×

مراسم تجلیل از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری روانسر برگزار شد

  • کد نوشته: 21629
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۱
  • 157 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان روانسر گفت: لازمه توسعه یافتگی مشارکت و همراهی شهروندان است و برای پیشبرد امور باید مردم را در تصمیم گیری ها مشارکت دهیم.
    مراسم تجلیل از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری روانسر برگزار شد
  • به گزارش آوای باینگان، سعدی مصطفی زاده در مراسم تجلیل از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری روانسر، افزود: مشارکت مسئولانه مردم یکی از ضرورت های توسعه است که فرهنگ سازی و فراهم کردن بسترها ی لازم در این راستا بسیار ضروری است.

    وی اظهار داشت: ثبات مدیریت شهری در روانسر سبب شده تا دیگر مشکلات گذشته در حوزه شهری را نداشته باشیم و بسیاری از این مشکلات و دغدغه ها نیز برطرف شده است.

    فرماندار روانسر اضافه کرد: هم اکنون همدلی و وضعیت خوبی در مجموعه شورا و شهرداری روانسر حاکم است و امیدواریم با وجود این تعامل، مطالبات مردم برطرف شود.

    مقام عالی دولت در روانسر تصریح کرد: شهرداری روانسر در مدت اخیر سنت حسنه تکریم و قدرشناسی را مرسوم کرده که تجلیل از کارگران و تاکسی داران یک اقدام ارزشمند و قابل تقدیر است.

    شهردار روانسر نیز گفت: تجلیل از رانندگان تاکسی به عنوا ن همکاران مجموعه شهرداری یک وظیفه ذاتی است و تلاش داریم این برنامه را در فواصل زمانی مختلف برگزار کنیم.

    فرهاد تاب زر افزود: تلاش مجموعه شورا و شهرداری این است تا بتوانیم دغدغه ها و مشکلات این صنف را برطرف کنیم تا شاهد خدمات دهی بهتر آنان به شهروندان باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *