×

مرکز توانبخشی چند معلولیتی “روژبین” روانسر افتتاح شد

  • کد نوشته: 21760
  • ۱۲,آذر ۱۴۰۱
  • 266 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی چند معلولیتی "روژبین" شهرستان روانسر با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.
    مرکز توانبخشی چند معلولیتی “روژبین” روانسر افتتاح شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایسنا، دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، امروز(۱۲ آذر) در مراسم افتتاح این مرکز با اشاره به جمعیت ۴۶ هزار نفری معلولین استان گفت: جامعه معلولین با مشکلات متعددی مواجه هستند و نیاز است همه دستگاه ها از آنها حمایت ویژه داشته باشند.

    وی مهمترین خواسته جامعه معلولان را اجرای کامل قانون جامع حمایت از معلولان عنوان کرد و افزود: در این قانون خدمات خوبی برای معلولان دیده شده که امیدواریم تمامی دستگاه ها در اجرای آن اهتمام داشته باشند.

    محمدی با اشاره به تاکید بهزیستی استان بر اجرای این قانون گفت: از ابتدای امسال به دنبال انجام وظایف خود بر اساس این قانون بوده و در همین راستا امروز شاهد افتتاح مرکز توانبخشی و آموزشی چند معلولیتی در شهرستان روانسر هستیم.

    وی افزود: معلولان استان باید دسترسی راحتی به مراکز توانبخشی داشته باشند، طوری که مجبور نشوند برای دریافت این خدمات به مرکز استان مراجعه کنند.

    مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با راه اندازی این مرکز معلولین شهرستان روانسر از تردد به شهرستان جوانرود و یا شهرستان کرمانشاه بی نیاز شده و در شهرستان خود خدمات توانبخشی را دریافت می کنند.

    محمدی گفت: در مرکز چند معلولیتی روانسر خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی و سایر خدمات حوزه توانبخشی ارائه می شود.

    وی خاطرنشان کرد: ظرفیت این مرکز ۵۰ معلول است و با توجه به اینکه ساختمان مرکز استیجاری است، ۵۰۰ میلیون تومان صرف خرید تجهیزات و تامین نیرو برای آن شده است.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *