×

همه مردم خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنند

  • کد نوشته: 18113
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
  • 318 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه، کاهش مرگ و میرها ناشی از کرونا را نشان از اثرگذاری واکسن دانست و گفت: اکنون که واکسن تهیه شده لازم است همه مردم خود را در برابر این ویروس واکسینه کنند.
    همه مردم خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا مُلا «قادر قادری» روز سه‌شنبه در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ️بیماری در مواجهه با کسی تعارف ندارد و باتوجه به اینکه داروی قطعی برای آن وجود ندارد ضرورت دارد مردم بیشتر رعایت کنند.

    وی تصریح کرد: هرگونه تجمعات مختلف از جمله تعزیه و فاتحه خوانی متاسفانه باعث افزایش بیماری شده است که امیدواریم مردم در این زمینه بیشتر رعایت کنند.

    امام جمعه پاوه ضمن قدردانی از مدافعان سلامت اظهار داشت: از مجموعه بهداشت و درمان از مرز هانی گرمله پاوه تا خروجی استان در کنگاور تقدیر و تشکر می نمایم.

    ماموستا قادری گفت: زحمات کادر سلامت در ردیف خدمت برجسته به بندگان خدا قرار دارند و امیدواریم با خاتمه این بیماری که ضررهای زیادی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و.. وارد کرده مردم زندگی عادی خود را در پیش بگیرند.

    وی ادامه داد: شیوه نامه های بهداشتی به طور کامل در نماز جمعه پاوه رعایت می شود و مردم نیز از هر نظر مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند.

    امام جمعه پاوه اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون و برای حفظ سلامتی مردم اقامه ۲۷ نماز جمعه در پاوه انجام نشده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *