×

رئیس شبکه بهداشت:
واکسن کرونا در جوانرود به اندازه کافی موجود است

  • کد نوشته: 17513
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۴
  • 318 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود با اشاره به استقبال شهروندان جوانرودی برای تزریق واکسن کرونا در روزهای اخیر، گفت: اکنون واکسن به اندازه کافی در این شهرستان موجود است و مشکلی در این ارتباط نداریم.
    واکسن کرونا در جوانرود به اندازه کافی موجود است
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر «مولود حسینی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: افرادی که دوز اول واکسن آسترازنکا را تزریق کرده اند و ۲ ماه از آن گذشته باشد و افرادی که از تزریق دوز اول واکسن سینوفارم آنها ۲۸ روز گذشته باشد برای تزریق دوز دوم به مرکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان مراجعه نمایند.

    وی با تاکید بر اینکه شهروندان هر چه سریعتر برای تزریق دوز دوم مراجعه کنند اظهار داشت: افراد ۴۵ ساله در نقاط شهری و افراد ۳۵ ساله نقاط روستایی هم می توانند برای دریافت دوز اول واکسن اقدام کنند.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود ادامه داد: در روستاهای تحت پوشش مراکز شروینه، مزران و زلان نیز واکسن کرونا موجود است.

    حسینی یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۱ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان جوانرود تزریق شده است.

    وی گفت: تاکنون ۲ بخش مختص بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت رسول (ص) تدارک دیده شده که متاسفانه اگر روند ابتلا چنین به سرعت پیش برود باید به دایر کردن بخش دیگر اقدام کنیم.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود اظهار داشت: مردم از دید و بازدید و شب نشینی های معمولی و حضور در مراسم های عزا و عروسی و مراکز پر ازدحام خودداری کنند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *