×

پاوه از امن‌ترین شهرستان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری است

  • کد نوشته: 16745
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۷
  • 715 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان مرزی پاوه با اعلام اینکه زیرساخت‌ های لازم برای صادرات و واردات در این شهرستان مرزی فراهم است، گفت: همگان بدانند پاوه از امن‌ ترین شهرستان‌ های کشور برای ایجاد سرمایه‌ گذاری است.
    پاوه از امن‌ترین شهرستان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «پرویز ایده‌پور» روز پنجشنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌ گذاری شهرستان پاوه افزود: بزرگترین ضعف شهرستان پاوه این است که بخش خصوصی آن، وارد فعالیت‌ های اقتصادی در شهرستان نمی‌شود و تاسف برانگیزتر اینکه همین بخش خصوصی، شهرستان پاوه را برای سرمایه‌ گذاری ناامن جلوه می‌دهد

    وی تصریح کرد: ما در پاوه چیزی برای صادرات نداریم و این برای یک شهرستان مرزی زیبنده نیست.

    فرماندار پاوه با بیان اینکه کشور به صادرات، ارز آوری، اشتغال پایدار و امنیت در مناطق مرزی نیاز دارد، گفت: ۲۴۰ میلیارد تومان در سدهای منطقه از پول بیت المال سرمایه گذاری شده و این خطا است که در امر اشتغالزایی و تولید از پتانسیل این سدها استفاده نشود.

    ایده‌پور اضافه کرد: پایین دست سد هیروی یکی از پتانسیل‌های بزرگ شهرستان برای ایجاد شهرک های شیلات و پرورش ماهی و محصولات گلخانه ای است اما مدیریت سد هیروی متاسفانه تاکنون در این خصوص همکاری لازم را نداشته است.

    وی گفت: مدیریت سد هیروی در دست تهران است و متاسفانه به خواسته های ما توجه ندارد و این امر موجب شده امر اشتغالزایی در پایین دست سد هیروی با آن همه پتانسیل محقق نگردد.

    فرماندار پاوه اظهار داشت: انتظار این است در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ساخت این شهرک ها توسط جوانان این منطقه محقق گردد تا شهرستان پاوه صادر کننده‌ای خوب به کشور عراق باشد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *