×

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در اورامانات آغاز شد

  • کد نوشته: 20915
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۱
  • 230 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: با حضور ۵۰۰ نفر از فعالان قرآنی شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه اورامانات آغاز به کار کرد.
    چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در اورامانات آغاز شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، ماموستا مُلا «هادی رمضانی» روز دوشنبه در آیین آغاز به کار چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه، افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر و در رده سنی بالای ۱۸ سال برگزار می شود.

    وی تصریح کرد: این مسابقات در روز ۱۰ مرداد در بخش خواهران و ۱۱ مرداد در بخش برادران و در ۲ شیفت صبح و عصر برگزار می شود و نفرات برتر به مسابقات استانی و کشوری اعزام خواهند شد.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات اظهار داشت: منطقه اورامانات بعد از شهرستان کرمانشاه بیشترین تعداد شرکت‌کننده در مسابقات را داشته است.

    ماموستا رمضانی اضافه کرد: فعالیت های قرآنی بعد از پیروی انقلاب اسلامی جهش خاصی در منطقه اورامانات پیدا کرده و اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات کارنامه درخشانی در اجرای برنامه های قرآنی دارد که این باعث افتخار و عزت برای مردم این منطقه است.

    وی ادامه داد: خانواده ها اگر می خواهند باقیات صالحات ارزشمندی از خود به یادگار بگذارند فرزندان خود را به سمت مساجد و فعالیت های دینی سوق دهند.

    اورامانات در استان کرمانشاه به منطقه ای در شمال غربی این استان شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *