×

یادواره ی شهدای هشتم آبان پاوه برگزار شد + عکس

  • کد نوشته: 21537
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۹
  • 425 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در اولین روز هفته ی بسیج دانش آموزی ، یادواره ی شهدای هشتم آبان پاوه در دبیرستان شهدای هشتم آبان این شهرستان برگزار شد.
    یادواره ی شهدای هشتم آبان پاوه برگزار شد + عکس
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، در هشتمین روز آبانماه سال جاری و سالروز حمله ی رژیم طاغوت به پاوه و شهادت سه نفر از همشهریان و همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان، مراسمی با حضور فرماندار ، فرمانده ی سپاه ناحیه ی پاوه، بخشدار پاوه ،مدیر آموزش و پرورش ، مسئولین اداره ی بنیاد شهید و امور جانبازان و جمع کثیری از دانش آموزان برگزار شد.

    در ابتدای مراسم مدیر آموزش و پرورش ضمن بزرگداشت ایام هفته ی بسیج یاد و خاطره ی سه شهید اتفاقات هشتم آبانماه پاوه در سال۵۷ را گرامی داشت.

    در ادامه ی مراسم سرهنگ دوستی فرمانده ی سپاه ناحیه ی پاوه هفته ی بسیج را بر جوانان و دانش آموزان تبریک گفت و با اشاره به نا آرامی های اخیر در کشور گفت: دشمنان انقلاب و ایران این بار ناجوانمردانه قلب جامعه ی ایران یعنی دانش آموزان و آموزش و پرورش را هدف خود قرار داده اند و با سوء استفاده از احساسات پاک دانش آموزان سعی در به دام انداختن آینده سازان این مملکت را دارند که با هوشیاری نوجوانان عزیز و کمک تمام افراد جامعه این فتنه نیز برای همیشه خنثی خواهد شد.

    دوستی ادامه داد : دشمن بر این مهم آگاه است که برخورد نیروهای نظامی و انتظامی با دانش آموزان هرگز برخورد خشن نخواهد بود و نظام جمهوری اسلامی با نوجوانان خویش هرگز برخورد قهری نکرده است و  نخواهد کرد، لذا از این بابت این بار دام های خود را برای این قشر از جامعه پهن کرده است.

    بعد از سخنرانی مراسم با دف نوازی دانش آموزان مدرسه ی نمونه دولتی اورامان ادامه یافت.

    گفتنی است در هشتم آبان ۵۷ گروهی از مزدوران رژیم پهلوی با حمایت مأمورین ساواک و شهربانی به شهر پاوه هجوم آورده و ضمن تخریب اماکن عمومی و خانه های مردم، سه نفر از اهالی این شهر را به نام های شهیدان گرانقدر علی خورشیدی زاد، محمد صالح هشدار و معروف فتاحی را به درجه رفیع شهادت رسانده و تعداد دیگری را مجروح کردند./ انتهای پیام

    خبرنگار: لقمان رستمی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *