×

۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهرستان روانسر تخصیص یافت

  • کد نوشته: 21018
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۰
  • 179 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان روانسر گفت: در حوزه بهداشت و درمان ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان اصلی ۶۴ تختخوابی شهرستان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت.
    ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهرستان روانسر تخصیص یافت
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «سعدی مصطفی‌زاده» در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر افزود: احداث بیمارستان موقت و راه‌اندازی کلینیک درمانی توسط سپاه پاسداران با مشارکت سایر نهادها از دیگر پروژه های در حال انجام در حوزه بهداشت و درمان است.

    وی در ادامه گفت: در حوزه راه به عنوان شریان اصلی توسعه اقدامات خوبی در زمینه روکش آسفالت و بهسازی محورهای اصلی و فرعی انجام و یا در حال انجام است و یکی از مهمترین این پروژه ها تعریض محور روانسر به پاوه است که می تواند تحولی بزرگ در حوزه راه های شهرستان باشد.

    نماینده عالی دولت در روانسر ادامه داد: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه در حوزه گازرسانی بسیاری از روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند و خوشه نهرابی با بیش از ۵۰ روستا در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

    مصطفی‌زاده با بیان اینکه با مشارکت سپاه پاسداران پروژه آبرسانی چندین مجتمع آغاز و یا در حال پیمان سپاری است که با انجام این پروژه ها مشکلات بسیاری از روستاهای شهرستان برطرف خواهد شد اضافه کرد: ساماندهی فاضلاب محلات حاشیه نشین و حفر چاه آب شرب شهر شاهو از دیگر اقداماتی است که در دست انجام است.

    وی اظهار داشت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر هیات دولت به استان نیز ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته تا سرعت بیشتری بگیرد.

    فرماندار روانسر افزود: مهمترین مولفه برای بهبود فضای کسب و کار توجه به زیرساخت های کشاورزی و شهرک های صنعتی است که بر همین اساس اعتبارات خوبی را برای این حوزه ها در نظر گرفتیم.

    وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و ایجاد نشاط امیدآفرینی است گفت: در این برهه حساس مهمترین رسالت مدیران جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

    در پایان این نشست از خدمات «حسن بهرامی» معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری روانسر قدردانی و «کمال شهسواری» به عنوان معاون جدید فرمانداری روانسر معرفی شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *