×

۴۰ درصد جوانرودی‌ها علیه کرونا واکسینه شده‌اند

  • کد نوشته: 17740
  • ۱۴,شهریور ۱۴۰۰
  • 331 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود با بیان اینکه تاکنون ۲۰ هزار و ۱۶۳ دُز واکسن در این شهرستان تزریق شده است، گفت: حدود ۴۰ درصد جامعه هدف شهرستان واکسینه شده‌اند.
    ۴۰ درصد جوانرودی‌ها علیه کرونا واکسینه شده‌اند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس، رستگار یوسفی امروز در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان جوانرود، اظهار داشت: با شروع پیک پنجم و درگیری کشور، این شهرستان هم درگیر پیک شد و الان هم در وضعیت قرمز قرار دارد.

    وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۹ بیمار کرونایی در بیمارستان حضرت رسول(ص) بستری هستند، گفت: بحث همه‌گیری کرونا طولانی شده است، مردم خسته شده‌اند ولی باید پروتکل‌های بهداشتی همچنان رعایت شود و کم‌ترین کاری که می‌توان در راستای همکاری با کادر درمان داشت، استفاده از ماسک، عدم حضور در مراسمات و دید و بازدیدها است.

    فرماندار جوانرود ضمن تأکید بر تزریق واکسن، گفت: اوایل با توجه به تبلیغات منفی در خصوص تزریق واکسن استقبال در شهرستان خیلی کم بود، ولی الان به نسبت قبل استقبال بهتر شده است.

    وی ادامه داد: در سطح شهرستان جوانرود سه مرکز تجمیعی به منظور سهولت دسترسی مردم راه‌اندازی شده که دو مرکز از آن کاملا فعال هستند، علاوه بر آن پنج پایگاه سلامت شهری و مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در دهستان‌ها در امر واکسیناسیون در خدمت مردم هستند.

    یوسفی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ هزار و ۱۶۳ دُز واکسن در شهرستان تزریق شده است، گفت: حدود ۴۰ درصد جامعه هدف شهرستان واکسینه شده‌اند.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *