×

۷۰ ساله‌های جامانده از تزریق واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت‌نام کنند

  • کد نوشته: 16989
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۲
  • 347 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه جامانده‌های تزریق واکسن کرونا باید برای دریافت واکسن، در سامانه "salamat.gov.ir" ثبت‌نام کنند، گفت: زمان و مکان تزریق واکسن به صورت پیامک برای این افراد ارسال خواهد شد.
    ۷۰ ساله‌های جامانده از تزریق واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت‌نام کنند
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر «ابراهیم شکیبا» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد گروه‌های هدف تعیین شده در استان واکسینه شده‌اند و در حال حاضر واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا در حال انجام است.

    به گفته او تاکنون بیش از ۷۰ درصد جمعیت افراد ۷۰ سال به بالا در استان واکسینه شده اند.

    وی اضافه کرد: برای رده سنی ۶۵ سال به بالا هم منتظر اعلام وزارت بهداشت هستیم و به محض اعلام، کار واکسیناسیون این رده سنی هم آغاز می‌شود.

    کادر بهداشت کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا در آماده‌باش است

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای بهداشت برای اجرای واکسیناسیون عمومی در مراکز تجمیعی استان در حال آماده‌باش هستند، گفت مدیریت زمان و مکان تزریق واکسیناسیون باید به خوبی انجام شود.

    شکیبا افزود: واکسیناسیون یکی‌ از راهبردهای اصلی گام پنجم مقابله با بیماری کووید ۱۹ است و نباید اختلالی در امر بیماریابی و فعال کردن تیم های مراقبتی حتی در روزهای تعطیل ایجاد شود.

    وی تاکید کرد: با توجه به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای شهر حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی باید جدی گرفته شود.

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: واکسیناسیون امری مهم و اقدامی بزرگ در حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا است و مدیران شبکه ها باید احساس مسوولیت مضاعفی داشته باشند و همچنان برای اجرای شایسته این امر با حداکثر ظرفیت همکاران بهداشتی اقدام کنند.

    پاوه در وضعیت قرمز است

    وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه را اعلام کرد که براساس این گزارش شهرستان پاوه در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

    شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، سرپل دهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، گیلانغرب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.  

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *