×

سرپرست آبفا ثلاث‌باباجانی:
آب شرب شهر تازه‌آباد سالم، فاقد آلودگی و قابل شرب است

  • کد نوشته: 18781
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۷
  • 268 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی گفت: آزمایشات تخصصی شیمیایی و میکروبی انجام شده نشان می‌دهد که آب شرب شهر تازه‌آباد سالم و هیچگونه آلودگی نداشته و به طور کامل قابل شرب است.
    آب شرب شهر تازه‌آباد سالم، فاقد آلودگی و قابل شرب است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «علی رحمانی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه آب شرب این شهر تنها از لحاظ شکل ظاهری مشکل دارد و با وجود آزمایشات متعدد و تخصصی تاکنون به نتیجه واحدی نرسیده‌ایم، افزود: از سال گذشته تاکنون در چشمه «میرهومر» به عنوان تامین کننده آب، تغییرات فیزیکی ایجاد شده و آب تغییر مسیر داده است و از خرداد ماه سال گذشته تاکنون کدری آب شرب شهر تازه آباد شروع شده است.

    وی تصریح کرد: ایستگاه میرهومر دارای ۲دستگاه کلر سنج آنلاین است و ابتدای هر ماه و بدون وقفه  آب شرب شهر نمونه گیری و آزمایشات شیمیایی و میکروبی انجام می شود.

    سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: اولویت ما حفظ سلامت شهروندان است و با توجه به نتایج آزمایشات شیمیایی و میکروبی این امور و شبکه بهداشت به مردم اطمینان می دهیم که بابت مصرف آب شرب جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

    رحمانی تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم به شایعات و اظهارنظرهای غیر رسمی توجه نکرده و با صرفه جویی در مصرف آب به ما کمک کنند تا از این بحران گذر کنیم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *